Data e postimit: 2019-09-23 14:31:13
Lexime: 34916
"Si e mendoj te ardhmen e njerezimit?"
Autori: Elham Torba
Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ardhmja
Shkolla: "Halit Coka"
Klasa: 9 E
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqimi,aktiviteti fizik,veshjet dhe gjera te jetes se perditshme. Gjithashtu mendoj se nga mungesa e oksigjenit do te jemi te detyruar ta blejme ate. Do te kete ndertesa qiellgervishtese, qe minimumi do te jene 100 kate. Gjithashtu do te kete makina qe do te ecin me ane te forces magnetike dhe ruga te jete magnet. Dhe nje gje te cilen jo vetem une e mendoj por edhe te tjeret do te jete teletrasportimi nga
nje vend ne nje tjeter. Kjo ishte vetem nje fraze e shkeputur nga mendimet e mia per te ardhmen. Tani te presim dhe te shikojme si do te jete e ardhmja...
JU KERKOJ NDJESE NESE KA GABIME DREJT SHKRIMORE.

Vepra te ngjashme
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet k...
Autori: Freskida Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Frike nga deshtitmi
Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nuk e kam shikimin te humbur. Sa do te doja te shikoja te gjithe situaten nga syte e dikujt tjeter. Valle ku ndodhem?! Ne ferr? Mendoja se ketu percellohesh....
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: klasa jemm · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati im >>>>>>
zogjt po na zgjojn hajde qohuni po thojn Se pranvera erdh lule duhet me mbledh oh sa te dua ty o fshti im si ty s ka askund ty te duam shum e shum
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim imagjinar
Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet i bukur, i lavdishem qe perqafon buzen e ekzistences. Kur per nje moment te merr gjumi dhe qetesohesh, lumenj te argjendte lundrojne afer teje si fije te ...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Maria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi im ne Amsterdam.
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe valixhen e mbyllur, energjia me pushtoi te gjithen. Zbrita duke rreshkitur shkallet dhe pashe mamin, babin, motrat teksa conin valixhet ne taxi. Vrapova lart d...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...




Komentet e fundit!

Emri: Big G
Email: BigG69@gmil.com
Komenti: A ka mbiemra te emerzuar kjo eseja

Emri: Alida
Email: Alida23@gmail. com
Komenti: A eshte ushtrim i gjuhes ne faqen 181 ushtrimi 10

Emri: jdjkgjge
Email: jfifjeriejrt@gmail.com
Komenti: kot

Emri: Glea
Email: gleaduka@gmail.com
Komenti: me duket mjafte mire madje me ndihmove per nje detyre/

Emri: jnknjn
Email: mataerdi56@gmail.com
Komenti: bnmnmnnnbnnkm

Emri: endrra
Email: enderraime11@gmail.com
Komenti:

Emri: endrra
Email: enderraime11@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com