Data e postimit: 2019-04-01 18:02:07
Lexime: 15084 |
mace mace pis pis
ce dollapi ce leviz
eshte miu faqe ziu
ghitha pjatat i lepiu.
mire e mire
dhe
i fshiu
me peshqir.
|
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
|
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit.
Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise...
Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
|
Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe tani ne ditet e para te stines se pranveres gjithqka ne fshatin tim ka pamje tjeter.Zeri I hapave te praneveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon a...
|
rritu vendi im
rritu vendi im i shtrenjte,
zemren shume te forte e ke,
ke rinine sikur pranvera,
ndertues se botes se re.
brigje dhe fusha pjellore,
lumenj,perroje,gurra,
djem dragonj,vasha nusrore,
gra trimeresha edhe burra.
...
|
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
|
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
|
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone
ti kujtojme ri...
|
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone
shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
|
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
|
E dashur Lira!
Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat
Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
|
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqipe.Prej 14 nentor i vitit 1908 deri me 22.11 u mbajt kongresi i alfebetit te shqipes.Ne kongresin e alfabetit te gjuhes shqipe moren pjese 32 delegate.Disa...
|
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
|
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit!
28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
|