Data e postimit: 2019-03-27 15:04:28
Lexime: 2087
B
Autori: JON NEZIRI
Lloji: Analize letrare
Tema: PUNA DHE SHOQERIA
Shkolla: mihal grameno
Klasa: iv/4
Qyteti: PRISHTINE
E-mail: Email eshte i fshehur!


PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ME NJERA TJETREN. QE TE JETOJME, NJERZIT KANE SHTEPI DHE GJERA TE TJERA TE NEVOJSHME.BUJKU PRODHON GRURIN,FURRTARI PERGATIT BUKEN.INGJINIERET DHE MURATORETPROJEKTOJNE DHE NDERTOJNE SHTEPI,SHKOLLADHE SPITALE.PUNETORET TE TJERE PRODHOJNE VESHJE DHE KEPUC,LIBRA DHE LODRA.SHOFERET TRANPRTOJNR NJRZIT DHE MALLRAT.PER TE VERE NE LEVIZJE MAKINAT,DUHET NAFTE, TE E NXJERRIM NGA NENTOKA NEFTETARET.PO TE MOS ISHIN ELEKTRICISTET,NE NUK MUND TE KISHIM MUNDESI PTE DEGJONIM RADION DHE TE SHIKONIM TELEVIZIONIN.PO TE MOS ISHIN EMBELTORET,NUK DO TE HANIM EMBELSIRA DHE AKULLORE.MJEKET SHEROJNE TE SEMURET ,MESUESIT MESOJNE NXENESIT.NE NUK JEMI TE SIGURT SE KUR FILLOI JETA E NJERIUT.DISA EKSPERT THONE SE MUND TE KETE QENE MILIONA VJET PERPARA.FAKTI I PAMOHUESHEM ESHTE QE NJERZIT E PARE JETUAN NE AFRIKE. PER SHUME,SHUME MIJERA vjet ate jeuan duke gjuajtur dhe mledhur ushqime. ata gjuanin kafshet e egra dhe mlidhnin ushqime te egra per te jetuar.duket se jetanuk ka qene elehte per paraardhesit tane.jeta e tyre ishte ne varesi te fatit qe kishin ne peshkim,ne gjueti apo ne mbledhje te barit. qdo gje filloi te ndryshoje rreth tete mije vjet me pare.njerzit filluan te leviznin drejt fushave dhe lumenjeve,ata mesuan te rrisninkafshe dhe te mbillnin bime per ushqim.nje tjeter periudh filloi pas ketij revulucioni.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderlikime familjare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndrëkëlime Familjare Autori: Arthur Miller Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1955 Analizë e tekstit: "Ndrëkëlime Familjare" është një...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dr...
Autori: pablo neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: ne ajrin e mbremjes
pemet e kopshtit te amullta rrine ne ajrin e bute te mbremjes si te ishin piktura mbi nje pelhurete holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke ne lulezim keqyr mire se mos terbllon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme gj...
Autori: er · Lloji: Analize letrare · Tema: vecorite e stilit
Jeta sociale Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: enderra · Lloji: Analize letrare · Tema: e
enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: Florentina Isufi · Lloji: Analize letrare · Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN TI E GEZON QDO MUUSLIMAN QE 1 VJET MALLI MKA MARRE NE AKSHAM ME BA IFTAR JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN 1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
|| ||| ||||||| |||||||| || ||| || || || ||| ||||||| |||||||| || ||| || || |||||| ||| || |||||||| IS BEATIFUL,LIVE IT UP




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com