Data e postimit: 2014-09-03 10:55:40
Lexime: 4429
nena
Lloji: Analize letrare
Tema: ese pershkruese ; nena ime
Autori: mishel
Shkolla: muharrem dollaku
Klasa: 9b
Qyteti: shijak
E-mail: mishel.girl@yahoo.net


ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe
eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme
dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne
merzitemi pak ,por ajo mbetet perseri mamaja ime me e mire ne te gjithe universin. cdo mengjes kur nisemi per ne shkolle ajo na gjithmone keshilla
qe ne na ndihmojne gjate gjithe dites ne shkolle. per mua keshillat e mamit
tim jane si nje drite gjate gjithe rruges time.

aj love may mather

Vepra te ngjashme
Autori: mishel · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Me beso te lutem
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: mesimi
eshte dreke dhe vajza po kthehet nga shkolla gjithe gezim. sapo futet ne shtepi i thote mamit: mami une sot iu pergjigja e para pyetjes se mesueses. te lumte te keqen mami, po per cfare te pyeti mesuesja? na pyeti se kush ka ardhur i PApergatitur ne shk...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: bravooo eshte ese shume e mire dhe ti je shume e mire

Emri: mishel
Email: mishel.girl@yahoo.net
Komenti: pres sa me shume komente



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com