Data e postimit: 2019-02-18 17:48:03
Lexime: 3516 |
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
|
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
|
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar arat,luledelet dhe manushaqet sapo kishin celur dhe hapur syte.Fshati gumezhinte nga zerat e banoreve te cilet kishin filluar punet ne arat e sapo mbjella.A...
|
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
|
Autori:
Fjona Alcani
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
|
|
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
|
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
|
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
|
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
|
Pushimet verore
Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni
Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
|
A je njeri me duar te pastra
- E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar
te pastra
- I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
|
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
|
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
|