Data e postimit: 2013-01-09 06:39:41
Lexime: 6619 |
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...
|
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
|
VETMIA
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje?
Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
|
“Udhetim Imagjinar ne Kohe”
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Ese pershkruese
·
Tema:
E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Ese pershkruese
·
Tema:
Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time.
Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
|
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...
|
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur t...
|
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
|
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja
Por ndjeja per t...
|
Mesuesja ime ne pamje te par te jep perfytyrimin e nje personi te ftohte dhe shume strikt.por ne te vertet nuk eshte aspak keshtu sepse nen shikimin kritikues fsheh keshillen per te drejten.arsyjen e gabimit si dhe rrugen e permiresimit.nese per femren th...
|
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...
|
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush.
Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
|
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
|