Data e postimit: 2019-01-27 18:37:35
Lexime: 12256 |
Varferia
Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e
pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim
i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger,
e pashprese qe pe...
|
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve.
tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat.
nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
|
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
|
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
|
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
|
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per qytetin e saj.Mirepo te flasesh per Korcen time eshte dicka me e magjishme se te shkruash apo te tregosh nje histori.Mos ma merrni per egozem kur them kor...
|
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
|
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar.
Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
|
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
|
|
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
|
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
|
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
|
mace mace pis pis
ce dollapi ce leviz
eshte miu faqe ziu
ghitha pjatat i lepiu.
mire e mire
dhe
i fshiu
me peshqir.
|