Data e postimit: 2013-01-08 08:25:10
Lexime: 4569
Perrall valeve te jetes
Autori: ronaa
Lloji: Ese argumentuese
Tema: flitet per nje det
Shkolla: YMER PRIZRENI
Klasa: klasa e 7
Qyteti: prizeren
E-mail: Email eshte i fshehur!


kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, adoleshenca
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagoj...
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Xhoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi
Prane brigjeve ne portet detare,ne afersi te qendrave ku banojne njerez,ujera te ndyra me Nate, ujera te zeza, mbeturina etj provokojne ngordhjen e gjallesave te detit.Te sulmuar nga cdo ane,peshqit frikesohen dhe i braktisin habitatet e tyre,ne kerkim te...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: nertila binishi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: inteligjenca artificiale
inteligjenca artificiale eshte inteligjenca robotike dhe qe mendohet nga disa shkencetare se do te jete ajo qe do ti jape fund njerezimit
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mesuesja
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndrysho...




Komentet e fundit!

Emri: Gashi
Email: ueue-show@live.al
Komenti: ishalla kurr nuk e gjann



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com