Data e postimit: 2018-11-26 01:15:56
Lexime: 29581
Ese : 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Autori: Gresa Buqinca
Lloji: Ese vleresuese
Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Shkolla: SH.M.U Arif Shala
Klasa: Klasa : IX-2
Qyteti: Drenas
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flamur qëndroi i palosur për 445 vite deri në Nëntorin e dytë te Ismail Qemalit ku me 28 Nëntor të vitit 1912 ai e ngriti flamurin Kuq e Zi në Vlorë ku u qëndis nga një heroinë e quajtur Motra Marigonë . Sot janë krenarë e gjithë Shqipëria që frymojnë lirshëm , shprehen lirshëm . Janë krenarë për të gjithë ata trima të cilët dhanë jetën e tyre vetëm që të jetojnë ata pa dyshim që edhe ne shqipëtarët e Kosovës jemi krenarë për ata trima për shkak se neve na bashkon një komb . Ne kemi edhe himnin kombëtar të përbashkët por ata kanë një ditë e cila nuk harrohet kurrë për shkak se ajo ditë është dita më e lumtur e tyre .

Vepra te ngjashme
Autori: xhensila kurani-griselda cani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shoqeria jone
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
Autori: Uzejr Etemi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pranvera
Fillimi i pranveres,mbarimi i dimrit,fillimi i gjelbrimit,mbarimi i qylymit te bardhe. Nxehtesia simbol qe tregon Pranveren,ku nuk ishte prezent nje kohe te gjat dhe ishte i mposhtur nga i ftohti. sec ka fillar te vije disi nje ere pranvere,ku ate er...
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: agnesa behrami · Lloji: Ese vleresuese · Tema: mesuesja
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te mi aq shum te dua e te respektoj sa se merr me mendd te duaa mesuesja ime .Sadete Islamaj
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
Autori: Filanja · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Toleranca
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mes...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: DRITANA HIDA · Lloji: Ese vleresuese · Tema: NENA
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ...
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.




Komentet e fundit!

Emri: 123577
Email: tani20@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Flavio
Email: flavio.m@shgjecovi.edu.al
Komenti: shume ese e bukur

Emri: Gresa Buqinca
Email: granitbuqinca743@gmail.com
Komenti: Ju faleminderit shumë per komentet ishte kënaqesi qe ju ndihmova sado pak ✨💫😍❣

Emri: 1235777
Email: bossi24@gmail.com
Komenti:

Emri: Ali
Email: aliibobi2005@gmail.com
Komenti: Kjo ese më ndihmoi shumë në detyrat e shtëpisë të gjuhës shqipe, sepse që të shkruaja për këtë temë!!!!!

Emri: Ali
Email: aliibobi2005@gmail.com
Komenti: Shum ese e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com