Data e postimit: 2018-11-20 18:21:49
Lexime: 3269
fund ne pasdite
Autori: laze
Lloji: Ese argumentuese
Tema: fund ne pasdite
Shkolla: atem shkurti
Klasa: 9A
Qyteti: korca
E-mail: Email eshte i fshehur!


A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite?
Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore.
Dukej se gjithçka ishte një pamje e bukur para syve të mi. Një banket me figura të ndryshme që ushqejnë, shijojnë, transportojnë, befasojnë dhe kursejnë. Ajo ju injekton disa besim.
Në fillim më pëlqente pasdite e pranverës, por më vonë fillova të pëlqeja pasdite dimërore.
Pasdite reflektohet në detin e Karaibeve dhe rrëshqitje midis ndërtesave. Pasdite që qëndron në horizont dhe kthehet prapa në muzg. Pasdite që filtron nga dritarja për të ndriçuar vendin. Pasdita që vjen për të thënë lamtumirë, ndërsa ne po shkruajmë dhe me kokëfortësi përpiqemi që gënjeshtrat të përkulen para së vërtetës. Rruga është e vetme. Ende vetëm kur shkoj përpara e ardhmja. Era më ndihmon të godas. Ndonjëherë unë luaj verbërisht. Shkoj dhe mbyll sytë. Unë aspiroj aromën e pasdites dhe unë jam gati të fluturoj, por frika e takimit, mbyt mua dhe unë të ndaluar për të hapur dritaret përsëri. Pastaj kaloj kohën me hijen time mbi rrugë. Në realitet unë jam ai që ndjek hijen time. Unë vazhdoj të ndjek hapat dhe të shoh lëvizjet dhe gjurmët e saj në duart e saj të mëdha. Ajo po drejton orkestrën e hijeve të bardha.
Në veshët e mi zë diçka si anestezi, parfum, gjeste ..., derisa të arrij në qoshe dhe të ndalemi, të presim, të kërcejmë, të këndojmë dhe të qeshim. Gjithçka ndodh në minuta, gjatë si përjetësi ... dhe mendoj për humbjen e atyre pasdite të bukura që janë të pakthyeshme për mua

Vepra te ngjashme
Autori: Bujar Plloshtani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letra filozofike, racionalizëm
Kontemplacion ndërmjet botës reale dhe mistike Duke lexuar me vëmendje veprën me titull “Traktati mbi arsyen e mendimit” të autorit Bujar Plloshtani, fitohet përshtypja se po i qaset një problematike të thellë filozofike dhe në mënyrë të...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: Shqiponja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem ga...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...




Komentet e fundit!

Emri: asma
Email: asmah.alemdar@mail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com