Data e postimit: 2018-11-19 17:42:06
Lexime: 18895
jeta,liria dhe kerkimi i lumturise
Autori: jona
Lloji: Ese filozofike
Tema: lumturia
Shkolla: dhaskal todhri
Klasa: 11a
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj.
Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas ksaj qenie evolucionare.Duke u mare me ceshtjet me te rendesishme te ngritura rreth tij dhe per te.
Pike se pari ,le te shohim nje nga koncepte bashkejetuese me qenie njerzore jeten. Asaj eshte munduar ti jepet nje kuptim,te tjere jane munduar te gjejne qellimin e tyre ne jete,por disa te tjre jane thjesht ne kerkim te lumturise brenda saj. Por, ceshte lumturia ne thelb?
Une do te thoja qe ne kete jete,njerezit jane te afte te perjetojne vetem pikeza lumturie dhe pikerisht per kete te gjithe jane ne kerkim te gjetjes se nje lumturie infinitive. Te asaj luturie qe nuk do i ndahet kurre figures se qenies se tij. Rrjedhimishte lumturia kthehet ne qellimin e tyre ne jete. Rendja pas saj,kerkimi i saj dhe ne fund prekja e lumturise. Ku ne kete pike njeriu ndihet i finalizuar,ku ai tashme ja ka arritur asaj cka kerkuar gjithmone dhe tanime e kupton mire ceshte lumturia.Por une nuk mendoj keshtu. Ky njeri qe ndihet me ne fund i lumtur,nuk mendoj se eshte plotesishte i tille. Ai ka qenë gjate gjithe jetes se tij “ne kerkim te lumturise”duke sforcuar keshtu mendjen e ne varesi te saj trupin. Duke prishur mireqenie mendor-fizike, ai nuk arrin te shohe qe perdja te cilen i ka vene syve e largon gjithmone e me shume nga lumturia e shumekekuar dhe po kushtezon qe tia bej te pamundur vetes arritjen e saj. Pra rendja dhe kerkimi i etur drejt lumturise te ben te venisesh kuptimin e saj dhe te mos e njohesh ate as kur ta kesh.
Se dyti,koncepti i lirise. Liria eshte e drejta hyjnore dhe universale e gjithesecilit. Liria ka lindur bashke me njeriun dhe eshte e pamohueshme per te. Vetem nje njeri i lire mund te arrije te jete i lumtur. Duke mos gezuar plotesisht te drejten e lires,nuk eshte e mundur te konceptosh lumturine duke qenë se lidhja midis te dyjave eshte e drejtperdrejt.Njera ndikon ne menyre direkte tjtren.
Trinomi jete,liri,lumturi eshte bere nje nje togfjalesh duke vulosur lidhjen e tyre te patjetersueshme,te drejteperdrejt dhe te pazgjidhshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: emanuela · Lloji: Ese filozofike · Tema: falja
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore...
Autori: Aulona Çorbaxhi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Gjithmone e verteta mbizoteron!
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te veshtire per ta bere pjese te rrugetimit tend.Milje larg ne hapesiren pa mbarim,arrij te shoh yje tek shndrisin cdo pjese te erret dhe ku gjithcka arrin te kt...
Autori: Sen · Lloji: Ese filozofike · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Debora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Meditim
Mírαzh! Pєrshєndєtjє mírαzh nє pαsqчrє..! dєshα tє tє thєm dísα fjαlє... Dєshα tє tє thєm sєsí ndíhєm pєr tч…! Dєshα tє tє thєm shumє pєr vєtєn dhє pєr αtσ qє ndjєj..! Mє lєr tє tє thєm sí fíl...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: merushe · Lloji: Ese filozofike · Tema: fjala
Diskutojmë për pasuritë dhe askush këtu nuk thotë se cilat janë rrugët e pasurimit në Shqipëri. Nëse 5% e popullsisë ka para të pafund dhe miliona, a më thoni se çfarë u bë me 90% të mbetur pa pasuri. Si shpjegohet se në vitin 1991 ikëm...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Rexhina Alleshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Padrejtesite e realitetit.
Eh, ç'realitet i hidhur ! Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te jesh i detyruar te mbyllesh syte e te besh sikur nuk degjon. Te te shoqerojne kudo njerez te paskrupullt e te mos kesh mundesi t'ia çjerresh masken. Te duas...




Komentet e fundit!

Emri: asssss
Email: as@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com