Data e postimit: 2018-11-06 21:28:12
Lexime: 3099
Mollekuqja e femijerise
Autori: Emili Capi
Lloji: Analize letrare
Tema: femijeria
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 5b
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se ndiqja nga pas me mendje nje flutur...ajo me therriste Eja me mua ne are Dhe une renditja pas kraheve te saj te bukur. Po une nuk i mbyllja dot te dy syte se degjoja si kendonte nje gjinkalle per mua ajo behej nje shoku i dyte Per mua ajo ia thoshte si kitare. Po une syte nuk i mbyllja dot se luaja me mollekuqen e femijerise ajo si ne enderr me del edhe sot kur eci me tri kembe duke trokitur trak e trok Mbeshtetur te shkopi i pleqerise.

Vepra te ngjashme
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Deti dhe bregu
Ma tan bregut ma tan detit Ndihet kanga e fuqishme Sjemi ma nërobri×2 Kët kën na pëlqen ne zemra Sepse sot në liri na jemi Edhe ne vendin ton Oooooòoo Edhe ne vendin ton Dit fatëbardha kan ague Prangat dhe zingji...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena eshte gjithcka per femijet ne bote na jep keshilla e na qerton por ajo te keqen ne nuk na e don me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme respekti per nenen eshte para te gjithve disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne lakm...
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "E verteta dhe Shtigjet e Saj"
N'shkoll kur nuk heca rrugvet U silla pa ndalim e tu thuruar Rrjeshta se di ku shkuan t'parit E mi a thu a egziston parajsa A thu aty n'varr i kan ato heshtra Ku shkuan ato fjal e gjith ato Premtime t'vjetra mbaj mend Dikur nga çdokush u largova...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: sindi · Lloji: Analize letrare · Tema: media shqiptare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
Autori: Erdis Prejs · Lloji: Analize letrare · Tema: Pushimet
Erdhen pushimet. Ah sa mire une u njoha me shoket e mi te klases si Klendi'Denisi'Juana'seldi etj. Mesuesja na tha qe kemi per te mesuar regullat e Covid-19 Ne u gezuam por sduhet tu afroheshim shokeve. 🙃🙃🙃🙃
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Enejda Noj · Lloji: Analize letrare · Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur, por në fa...
Autori: PAVLO · Lloji: Analize letrare · Tema: SI KALOHET DITA E THJESHT
I DASHUR DITAR SOT QE PO TE SHKRUAJ JAM I QET DHE I SHLODHUR POR JA QE NUK JAN TE GJITHA DITET LESHTU PRA PO I BIE SHKURT GJITHMON I KAM NDIHMUAR SHOKET POR ATA MA KTHYEN SHPINEN ME FAL QE I RASH SHKURT POR DUHET TA MBYLL SHOKU IM PACIM
Autori: Nipi i Ismail Kadarese · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit Kur papritur veshtrimi mu rend diku Tek nje krijese qe kuturiste zalisur Ne harshin e duvakut blu Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën Tutje e larg nga këtu Përshendriti e shkenditi altruin...




Komentet e fundit!

Emri: ajo goca qe t bezdis cdo dit
Email: dhadf@live.com
Komenti: si sheet pz ca thu mi a je mire ti ese pa pik kuptimi

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Mendon se eshte e bukur te tallesh ne kete menyre?epo une jo..hhahahaha...me vjen keq qe ta prish gezimin por sjam e merzitur nga fjalet e tua perkundrazi jam e kenaqur dhe te falenderoj qe lexove vepren time.....nuk e di ndoshta nuk i ke syte ne rregull pasi klasa duket qarte ne te dhenat e mia .....

Emri: Rinesa
Email: Rinesa.miftari12@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur qenka bravo

Emri: Jari
Email: jari.al@gmail.com
Komenti: o debile n klas t par je se ska mundsi kaq t t t t t t shkurter poezin. Te kishe msuse kujdestare msusen time do te t kishte ngel n n klas nuk do t kaloje dot. Po mi ngjove kshillat t mia do m nderosh

Emri: nesa
Email: nesanesa@hotmail.com
Komenti: esht shum e shpifur dhe pa kuptim

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Po pres komente



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com