Data e postimit: 2018-03-23 05:43:35
Lexime: 2292 |
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
|
"NUK KA KESHILL ME TE KEQE NGA AJO QE E SHTYN NJERIUN TE MOHOJ KOMBIN E VET"
"UN JAM JOI NJE KOMBI POR I TE GJITHVE DHE PER TE GJITH"
|
Flutura
Flutur,flutur,flutur moj,
Erdhi dhe na dekoroj,
Ku shkoi nuk e dim,
Ajo shkoi mbi mrekullin
Erdhi flutura përsëri,
Duke fluturuar me qudi,
Breretkosa e shikonte me lakmi,
Fluturen si bukuri,
Çfarë ndodhi?
Nuk e dim
Por ajo
U k...
|
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
|
Jeta është një shans, kape.
Jeta është bukuri, adhuroje.
Jeta është bekim, shijoje.
Jeta është ëndërr, bëje realitet.
Jeta është sfidë, përballoje.
Jeta është detyrë, kryeje.
Jeta është lojë, luaje.
Jeta është ...
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|
Njeriu eshte i fiksuar pas idese se perjetesise. Ndaj ne pyesim veten:
-Do te bejne jehone nder shekuj bemat tona?
-Do te permenden emrat tane pasi zdo te jemi me ketu?
-Do ta pyesin veten te panjohurit se si ishim ne?
-Me sa trimeri luftuam?
-Me sa ...
|
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
|
Kujtimet Nuk Jane Nje Jete , Por Jeta Eshte Nje Kujtim....
|
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
|
burrit mos i shiko gunen po punen
i zoti nxjerr gomarin nga balta
|
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
|
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
|