Data e postimit: 2012-12-16 09:56:35
Lexime: 42916
Dashuria
Foto
Autori: Juxhino
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Shkolla: Halit Alla
Klasa: XII
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje perkufizim te sakte, gjithkush e percepton ne menyren e tij. Per mua dashuria eshte nje nga ndjenjat me te bukura qe mund te perjetoje njeriu ne jete, nje ndjenje qe i jep kuptim kesaj te fundit. Dashuria eshte e durueshme dhe e sjellshme, nuk eshte as xheloze as mendjemadhe, as krenare, as egoiste, as zemerake.
Kur thuhet fjala "dashuri", gjithmone te vjen ne mendje ajo ndaj nje personi. Kjo ndjenje te perfshin deri ne palce dhe te detyron te besh gjera qe as i kishe imagjinuar me pare se do t'i beje. Midis ketyre, te ben edhe shkrimtar te talentuar. Dashuria perfshin shume fusha te jetes, si dashuria per nenen, per shokun, per jeten etj. Asnjera nga keto nuk ngjason me njera - tjetren, dashuria eshte me e komplikuar nga sa e mendojme ne. Nk mbarovaa dreqin

Vepra te ngjashme
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme ...
Autori: E.C · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cf...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me friks...
Autori: nadia · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia.revolucioni
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte varferia.Por varferia ne kohe lufte eshte tabloja me e mjere dhe me e trishte qe mund te shihje para dhe pas revolucionit francez.Cfare e shkakton varferine d...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër t...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: Elvira Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Profesioni
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum d...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...




Komentet e fundit!

Emri: ervis
Email: ervis llapushi@yahoo.com
Komenti: Mbreslenese

Emri: adela
Email: adelakokici@gmail.com
Komenti: krijime mjaft te mira

Emri: keli
Email: keli_dizi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: kristina
Email: kristina@gmail.com
Komenti: Dashuria nje teme shum ebukur sapo menoj per kete fjale me vijne ndermend shume gjera te bukura ..........'......' Sa per esen shum e bukur

Emri: stelina aliaj
Email: stelinaaliaj@hotmail.com
Komenti: Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume se vetveten , nje emer qe e din se c’ eshte e verteta, te ben 1000 vjet ta jetosh e te ben cdo gje ta gezosh. Dhe lumturia vjen bashke me dashurine. Sepse ajo eshte si nje thesar i humbur qe kerkohet nga njerezimi dhe shpeshhere te kujton ty arsyen pse ti jeton. Nderkohe qe ajo ben qe koha te kaloje , koha ben qe dashuria te kaloje. Gete ka thene : “ Dashuria , besnikeria , e pasioni nuk jane trillime poetesh”. Dhe keshtu eshte. Pasi dashuria eshte pjese e realitetit. Ajo ndenja e bukur qe ne fillim te jep flutura ne stomak dhe te ben te qeshesh e te kuptosh qe jeta ka kuptim. Nje jete pa dashuri do te ishte si nje kopesht pa diell dhe me lule te vyshkyra. Ndersa njeriu pa dashuri eshte si nena pa femijet. Dashuria eshte celesi... celesi qe hap dyert e lumturise. Nese ti e heq ate, toka ku ti jeton do te shnderrohet ne varr. Eshte ndenja qe te ben te dashurosh , te ben te gezosh ne cdo moment , te ben dhe te qash ,pasi ajo eshte si nje semundje apo iluzion kur je larg njeriut qe ti do. Eshte nje motiv... motivi i shpreses. Sakrifice dhe lumturi njekohesisht , ta mban shpirtin lart duke te mbrojtur nga ndotjet e kesaj bote te shtirur e cila eshte e mbushur me vese dhe prapaskena interesash. Te enderrosh nje princ eshte mrekulli por ta dashurosh ate eshte e papershkrueshme. Ti enderron per princin e kalter qekur ke pare pare “ HIRUSHEN” kur ishe e vogel. Kur e takon ate ke kapur qiellin me duar. Keni kaluar oqeanet te dy se bashku , keni vallezuar mbi re duke shkuar “ 3 METRA MBI QIELL’’. Sepse ajo nuk arsyeton kurre. Eshte si nje keshtjelle me mure te larta e cila ka vetem nje porte. Kur futesh brenda , dera mbyllet dhe nuk hapet e ti shkon ne gjelberimin e pafund te kopshteve te keshtjelles. Kjo ndjenje e bukur pelqehet me teper se martesa , per te njejten arsye per te cilet romanet jane me zbavites se historia. Sakrifica , sinqeriteti , fantazia, arsyja, xhelozia dhe besimi jane telat e dashurise dhe pa to ajo humbet ne detin e trazuar te jetes komplekse. Dashuria nuk perfundon kollaj por kur perfundon eshte si nje “ TE DUA” mbi nje xham te veshur nga avulli i cili dalengadale zhduket duke lene breoren e nje kujtimi teper te dashur.

Emri: ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti: Dashuria!Sa e bukur na duket bota,sa shume do te deshironim te ndalnim tik-taket e ores dhe te rrembeheshim fluturimthi ne vorbullen ku gjendet paqja me shpirtin,pikerisht te dashuria.Dashuria lind per te dhuruar emocione,per te ndalur zemren,dhe mbi gjithcka per te ngulur dy persona ne qiellin e paskajshem ,ku ata te dy shkrihen ne nje "qenie te vetme".Ajo ushqehet nga deshira per tu ndier i plotesuar ,i lumtur dhe kur bota qan pa pushim,edhe kur jeta nuk te ka dhuruar asgje vecse dhimbje.Dashuria do te ekzistoje edhe nese bota do te thermohej ne copezat me te vogla.Ajo do te ngrihet edhe kur shpresa mbytet nga kthetrat e egra te armiqeve,sepse edhe mbi sheshin e luftes del paqja.;*

Emri: xhoanna
Email: xhoannaxhoa@live.com
Komenti: PERKUFIZIMI I DASHURISE... Dashuria eshte misterioze magjike, komplekse e veshtire, imazh profikues ne mendime. Dashuria nuk eshte xhelozi, as krenari, por dashuria eshte dashuri.. Ndodh ne jete qe pa kuptuar nje njeri kthehet ne gjene me te shtrenjte per zemren tende. Cdo shikim i tij kthehet ne buzeqeshje qe te kalon pa nje motiv special, dhe cdo buzeqeshje kthehet ne nje shprese per te jetuar. Cdo deshire per ti degjuar zerin, te ben te thyesh rregullat. Dashuria eshte nje ndjenje universale e pakrahasueshme, te ben te duash pa interes dhe shpesh te ben mik me lotin, perqafon fort dhimbjen duke ndjere mungesen e mallit. Keto ndjenja te vrasin, te bejne shpesh te marresh lapsin dhe nje leter te bardhe si bora, te shkrish talentin e fjaleve duke thurur me te mira vargje dhe ndoshta me pas as mos ta besosh se ke qene ti poeti i poezise se endrrave. Mos valle do te ishte me mire qe ms ta ndjenim dashurine, sepse permes saj gjejme erresiren e plogesht te shpirtit? Pergjigjja eshte shume e thjeshte, jo vetem per dijetaret ose filozofet, por edhe per njerezit e thjeshte. Me te vertet vertet dashuria te ben te vuash, por nje cast lumturie prej saj te ben te adhurosh jeten, sepse pa vuajtje nuk ka gezim, pa mall nuk ka cmallje, pa lote nuk ka buzeqeshje, dhe pa dashuri nuk ka jete. Te jesh i dashuruar, do te thote te qendrosh prane dikujt qe ka nevoje per dike qe te kujdeset, te jesh i dashuruar, do te thote te jesh i gatshem te perballesh me shume sfida. Dashuria ka dy percjelles, te miren dhe zhdervjellesine, kur njerin dashuron me shpirt padyshim qe nese kjo dashuri vritet, qe sinqerisht lendohesh. Dashuria ben te kaloje koha dhe koha te ben te kaloje dashuria....

Emri: romi
Email: romicafaj@gmail.com
Komenti: me pelqen

Emri: ornel
Email: ornel.kuqari@yahoo.com
Komenti: me pelqen si ide

Emri: xheni
Email: xhenitani@yahoo.com
Komenti: Nje fillim shum i bukur me pelqen shum


Emri: Edra Bala
Email: edra1997@gmail.com
Komenti: Shume i bkr fillimi..

Emri: Head Breaker II
Email: Head011@live.com
Komenti: Me pelqen shume eseja jote Juxhin :) Bravo!

Emri: Head Breaker II
Email: Head011@live.com
Komenti: Me pelqen shume eseja jote Juxhin :) Bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com