Data e postimit: 2018-03-08 16:14:04
Lexime: 49680
lufta,fataliteti i jetes njerzore
Autori: e.s
Lloji: Ese argumentuese
Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera prej tyre qe vrasja e franc ferdinantit,e cila u be shkak per nisjen e pare te luftes boterore.Ku pati shume vdekje dhe humbje.Por,perse niset nje lufte?Shpesh ndodh per te perfituar me shume pasuri ose per te marre dicka me shume sepse njeriu asnjehere nuk mjaftohet me ate qe ka,por kerkon gjithnje e me shume,pavarsisht pasojave qe mund te kete kjo.Çfare pasojash sjell lufta per ne?E thjeshte vuajtje nga cdo ane.Por kjo gje nuk ndodh vetem nga ana materiale,por dhe nga ana fizike e psikologjike.Shume autore te brezit te humbur kane pasur vashtiresi psikologjike nga lufta.Njeri prej tyre ishte petro marko,i cili e pershkruan shume mire kete gje ne romanin e tij"Nata e Ustikes".Ai e pershkruan luften si nata e erret dhe e frikshme e cila mbeshtjell kedo me frike dhe mjegull te mistershme.Ne mbyllje te romanit te tij autori i njohur si Andrea Bora ne roman thote kete fraze "Ne e njohim fytyren e saj.Si fytyren e nenes.Po ajo a do te na njohe?Se ne po kthehemi nga ferri dhe ferri,ndoshta na ka shperfytyruar..."Ndoshta,autori me kete fraze donte te tregonte se e dinte tashme qe nuk do te ishte kurre me ai i meparshmi qe ishte para se te nisej ne lufte.Ndoshta autori e dinte tashme se jeta e tij sdo te ishte me si me pare dhe se nuk do ta harronte kurre te kaluaren e erret qe kishte kaluar ne lufte.A eshte lufta fataliteti i jetes njerzore?Dhe po dhe jo...Lufta eshte nje nga fatalitetet e jetes njerzore por nuk eshte shkaktari i vertet i saj.Eshte e vertet qe lufta le shume plage por,plaget sherohen.Çdo plage mund te sherohet pavarsisht sa e rende eshte ajo.Lufta nuk eshte shkaktari i vertet i fatalitetit te jetes se njeriut.Sic e thame me pare lufta nis nga lakmia.E keqja e cdo njeriu eshte lakmia per pasurine e tjetrit.Lufta nis nga lakmia dhe xhelozia.Por prap natyra e njeriut krijohet nga edukimi i tij.Nese nje femije edukohet keq ose dhunohet ne te ardhmen ky femije do te dhunoje femijet e tij sic kane bere dhe prinderit e tij me te.E njejta gje ndodh me luften.Lufta sjell humbje te cilat sjelin urrejte,hakmarrje dhe lakmi dhe gjithcka fillon nga e para,duke krijuar keshtu luftra te tjera.Ndoshta ne te vertet shkaktari i vetem i fatalitetit te jetes se njeriut eshte vete natyra njerezore.Ne fund te epitafit te tij Ernesto Sabato ka shkruajtur"Paqe" dhe kur e pyeten se pse,ai u pergjigj:"Sepse jeta ime ka qene shume e komplikuar dhe e veshtire.Ndoshta ngaqe dhe femijeria ime ka qene shume e trazura.Them"paqe",per te thene:mjft me me kete gjendje.Paqe besoj se do te jete vdekja."Ndoshta ai ka dashur te na tregoje se nese nuk i japim fund luftes,hakmarrjes dhe urrejtjes atehere,njerzimi nuk do te jete kurre i lumtur dhe vetem vdekja do te jete paqja per ne.Stop dhunes,hakmarrjes dhe ndjenjave te tjera negative qe te kete sa me shume paqe,dashuri e lumturi dhe sa me pak frike dhe urrejtje.Jeta vetem njehere jetohet ndaj jetoje ate ne paqe dhe lumturi.

Vepra te ngjashme
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...




Komentet e fundit!

Emri: Lola
Email: Lola@gamil.com
Komenti: Spr ♡♡♡

Emri: hbbhjjnk
Email: vhvhgvgcg@gmail.com
Komenti: spr

Emri: qaniu
Email: qaniu@gmail.com
Komenti: Ishte shume e bukur dhe me hyri shume ne pune plus kishte dhe shume pak gabime drejtshkrimore



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com