Data e postimit: 2017-12-26 14:35:37
Lexime: 3854 |
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
|
Skenderbeu legjendar
o heroi yne kombetar
shume armiq ti ke vrare
je nje luftetar i rralle
Me turqit ti ke luftuar
Shqiperine e ke nderuar
se prej teje kemi sot
Shqiperine atdheun tone
Luftove me qindra vjet
qe sot ne kemi nje shtet
sh...
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
28 netori
28netori nje,
dit e shnuar.
fes e madhe ne
vlor te gjith me flamui ne duar.
e gjith bota ,
te na ket zili.
per te bukurn,
shqipri.
nuk horrohe ,
deshmort qe u.
fliuan per
shipri
motr marigona
e qndisi
flamuri qe ...
|
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
|
Dragon Ball Super
Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a sequel to the original Dragon Ballmanga, with its overall plot outline written by franchise creator Akira Toryama. The manga is illustrated by Toyutarou, wit...
|
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
|
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
|
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
|
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
|
Gjuha shqipe 9
Tema:Numerori (pershkrim i nje ngjarje ku te perdorni numeror te ndryshem)
Para 1 viti shkolla jone organizoi nje shfaqje per
vitin e ri.E gjithe shkolla mori pjes ne shfaqje. Ne shfaqje moren pjese 100 njere.Shfaqja u zhvillua ne k...
|
Nena ime e dashur
Te dua deri sat vdes
E di qe me do mua
Andaj pergjigjje nuk pres
Kur ti buzeqesh
Me buzeqesh fytyra
Syt e tu te bukur
Ylber me shtat ngjyra
|
28 Nentori
Flamuri
Valon flamuri ne kosovë
Shqiponja me dy krena
Flamuri kuq e zi
N'Kosoven e lir
Rinija sot n'kosov
Jan shum te lir
Edhe si e derdhen gjakun
Si lumi qe buron
Se harron Kosova pergjithmon
Shum shtete te botes
U munduan e...
|
Kosova jonë
Flakrojn pes pishtarë
Të gjithëve tu ju thanë
Se ne vendin tonë
Pes popuj janë
Këta pesë pishtar
Nga ni zjarr i ke
Këte popull dje
Me luftë e kam nxe
Prej luftes të rrebët
Kryengritjes sonë
Shoki im ka lin...
|