Data e postimit: 2017-12-05 21:27:29
Lexime: 10399
Te gabosh dhe te falesh
Autori: Pakora
Lloji: Ese filozofike
Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Shkolla: x
Klasa: 9B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne nje fare menyre gabimi mund te quhet i drejte duke qene se rezultati i ketij gabimi esht dicka hyjnore si falja, apo jo? Epo…..jo.
Njerezit jane krijesa qe, sic na e tregon dhe historia me kalimin e kohes jane zhvilluar nga krijesa primitive ne krijesa “inteligjente”. Nje informacion qe e kami marre te gjithe eshte qe njeriu perdor vetem 10% te trurit. Pra, ne punojme cdo dite per te njohur veten dhe mjedisin qe na rrethon, duke u perpjekur te rrisim kapacitetin tone. Gjate kesaj rruge te gjithe bejme gabime. “Nga gabimet mesojme”, eshte nje shprehje qe e degjojme ose ja kujtojme vetes gjithmone, here per te ngushelluar veten, dhe here te tjera per tu mbrojtur. Atehere njeriu ka rreth 90% mungese informacioni, ka 90% ?(pikepyetje). Kete 90% ‘boshllek’ a mund ta mbushim pa gabuar, a mund ta mbushim pa sakrifikuar?
Gabimet vijne nga ato me te thjeshtat dhe me deme disi te padukshme, deri ne ato me pasoja fatale per veten dhe shoqerine. Here te vetedijshme, here te pavetedijshme, here te miremenduara, dhe here te tjera pa dashur. Gabimet e vogla dhe pa deme jane te lehta per tu falur dhe te japin nje mesim modest. Po ato fatalet? Ato qe mund te te shkatrrojne te ardhmen, ato qe mund te marrin nje jete, ato qe shkaterrojne dicka te vyer? Ato a mund t’i falim?
Dikush te ben nje padrejtesi, qofte i penduar, qofte jo te kerkon falje. Por sa here shikon kete person shikon demet. Sa here shikon kete person te hapet nje plage ne zemer. A mundesh vertet ta falesh kete person, a mundesh vertet ta shikosh cdo dite dhe te besh sikur s’ka ndodhur gje, a mundesh? Une personalisht nuk mundem. Dhe nese i them ketij personi qe e kam falur, dhe sikur te perpiqem ta bind veten qe e kam falur, thelle-thelle kam nje kujtim te erret qe ma ben te padurueshme ndaj ketij njeriu. Eshte nje ndjenje negative qe te ha perbrenda.
Dhe per kete arsye te falesh eshte hyjnore. Sepse falja eshte dicka qe shume pak njerez arrijne ta japin me te vertete, eshte nje paqe “shpirterore” qe shume pak e arrijne. Nje stad akoma me hyjnor i faljes, eshte falja ndaj vetes. Nese ne bejme nje gabim me deme te medha sado qe te tjeret na falin ne nuk mund ta falim veten. Dhe nese nuk arrijme ta falim veten, nuk mund te ecim perpara. Do mbetemi ne nje pike, ne ate gabim dhe do e lendojme veten cdo dite, pak nga pak deri sa te mos mbetet me gje.
Si perfundim dua te them qe ne momentin qe falim veten apo dike tjeter ne ndihemi ne paqe, dhe paqja eshte dicka hyjnore, dicka e paster. Mesuesja ime e gjuhes thote gjithmone “Shko falu ne xhami/kishe”. Pra gabimin mund ta bejme te gjithe, por dicka kaq e paster dhe “e embel” sa falja eshte dicka pertej natyres se eger njerezore. Mund te zgjatem vertet shume me kete teme por dicka qe dua qe te gjithe ta mendojne ne fund te kesaj eseje eshte:
A mundesh ti ta arrish kete stad ‘hyjnor’ sic eshte falja? PO MUND TA ARRISH. Por nuk eshte e thjeshte, duhet te mesosh te harrosh, te mirekuptosh dhe te pranosh. Nuk eshte e thjeshte dhe nese ne fund nuk arrin te falesh, mos u merzit je njeri dhe jo cdo gje mund ta pranojme dhe ta falim, por mos e ushqe veten me ndjenja te erreta.
FALEMINDERIT PER VEMENDJEN!

Vepra te ngjashme
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese filozofike · Tema: miti i prometeut
Figura e këtij Titani ështe një prej produkteve më të vlefshme të mitologjisë greke. Prometheu i takon simbolit të luftës më të hershme, por përherë të re për përparimin dhe lumtiurinë e njerëzimit. Është njëri prej kreshnikëve të p...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per te tilla gjerash te mendoj me duhet.Te jem I sinqerte,frike kam me ty te hapem se fundja fundit per ty thjesht nje femij jam.Frike kam te filloj e te te fl...
Autori: Rexhina Alleshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Padrejtesite e realitetit.
Eh, ç'realitet i hidhur ! Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te jesh i detyruar te mbyllesh syte e te besh sikur nuk degjon. Te te shoqerojne kudo njerez te paskrupullt e te mos kesh mundesi t'ia çjerresh masken. Te duas...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Të drejtat e njeriut
Sanksionimi i të drejtave dhe lirive themelore në kushtetutë është tregues i nivelit të demokracisë së një vendi. Kur të drejtat dhe liritë themelore përfshihen në kushtetutë,kjo garanton që nuk mund të ndryshohen dhe të kufizohen në më...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: M.P · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te ikesh nga vendlindja do te thote te vdesesh nga pak ''
Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vendlindja.Por a valle,a e kthen koken pas dhe te mendosh se sa fetyra te perlotura u bene nga ikja jote.Cdo gje familja,te aferm,shoket e tu pikellohen nga ky...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: lili · Lloji: Ese filozofike · Tema: ne jemi ketu ne toke per te...
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve dhe rreth gjithckaje tjeter qe na rrethon.Bej shume pyetje rreth ekzistences se jetes edhe pse e di qe eshte e veshtire te marresh nje pergjigje.Kur isha me...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com