Data e postimit: 2017-12-04 16:16:40
Lexime: 10380
"Pse ne toke ka jete"?
Autori: Ina Gjika
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Toka
Shkolla: "Babë Dudë Karbunara"
Klasa: 10 H
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane ku 70% uje dhe 30% toke.Se dyti Toka ka oksigjen,ku eshte gjeja me e rendesishme per qeniet e gjalla.Se treti Toka ka temperature te ndryshme ne vende te ndryshme por qe jane te perballueshme nga njerezit,bimet,kafshet.Gjithashtu ndodhin faktor natyror te cilet ndihmojne ne zhvillimin e procesit te jeteses dhe bejne te mundur jeten ne Toke.

Vepra te ngjashme
Autori: eralda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te dashur shqiptari ka luftuar me shume mund dhe kurre nuk eshte gjunjezuar vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet...
Autori: Stikjano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: Hysa Dritan · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KURbeti
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjys...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Christina Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri. Shumica e...
Autori: Laura · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...




Komentet e fundit!

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: shm e bkr

Emri: jona
Email: bonasheti@gmail. com
Komenti: Shm bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com