Data e postimit: 2012-11-27 09:23:50
Lexime: 12139
mesuesja ime
Foto
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Hartim
Tema: pushimet
Shkolla: xhaver nikocevixh
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


mesuesen time
une shume e dua
se ajo kujdeset fort per muua.


mesuesja ime
eshte si lule vjollce
andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz

Vepra te ngjashme
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: legjend martiret e kombit
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Hartim · Tema: Enderroj fetyren tende
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju bashkOwe asaj. kOha s`ndaLet e asgje s`munde ta kthej pas weq se kujtimi per ty. Sa her qe hedh hapin e par perballem me pafuqin qe te vazhdOjj.pOr a e dini se qka me s...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...




Komentet e fundit!

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: Mu me pelqeu shum edhe une du ta falenderoj mesuesen time shum♡♡♡♥♥

Emri: enesi
Email: gresa-nesi@hotmail.com
Komenti: Me pelqe shume te lumt

Emri: ENDI LAJQI
Email: endi_pe@hotmail.com
Komenti: SHOKU IM ESHT ENISI A I ME TREGON ME MESON MITREGON DETYRAT DHE NE SHKOLL DHE NE KLAS SE BASHKU JEMI AI ESHT SHOKU IM I NGUSHT E UN JAM ENDI SHOKU I TI ME I GUSHT DHE SE BASHKU TE DYT NE PAREN KLAS NE GJYZVJETORIN E PAR KEMI KALUAR SHKELQYSHEM win

Emri: ELZA LAJQI
Email: elza_peja@hotmail.com
Komenti: MESUESJA IME SA SHUME TE DUA TI PER MUA JE PRINDI I TRET SA SHUME TE DUA ME NSI NJE ENGJULL QE ME NDRIQON RUGEN PER NE SHKOOLL TI MEMESOVE SHUME GJERA TE REJA ME MESOVE TE THEM ALFABETIN DHE NUMRAT 123TI ME RRUAJTE SHUME DHE ME KUJDESE SHUME.

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: shum bukur nuk eshte shum e keqe

Emri: alexa (kjo poezi eshte shm kotttiii)
Email: fjora.alexandra@yahoo.com
Komenti: srz e ke ti me ket poezi iii sa e shmtut :|

Emri: gentiana bucolli
Email: genta-2@hotmail.com
Komenti: shum e bukur edhe une kam deshir te shkruaj poezi per mesuesen

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: faleminderit shume alona dhe enesi

Emri: alona toverlani
Email: alona-v@live.com
Komenti: mua me pelqen shum kjo ese sepse ka diqka vargje mjaft te bukura

Emri: enesi
Email: gresa-nesi@hotmail.com
Komenti: kam deshir te shkruaj poezi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com