Data e postimit: 2017-11-21 18:21:17
Lexime: 128491
stina e vjeshtes ne vendlindjen time
Autori: Urata Matluma
Lloji: Ese pershkruese
Tema: vjeshta
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: VI-5
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i ri shkollor qe kjo eshte me e mira per ne femijet sepse ecim rruges se diturise . vjeshta na begaton edhe me rrush,molla,arra dhe shume peme dhe perime te tjera.natyrisht vjeshta na sjell nje mot jo edhe aq te mire per femijet sepse nuk mund te argetohemi me shoket dhe shoqet...mua me pelqen shume peisazhi i vjeshtes sepse merr ngjyre te arte.

Vepra te ngjashme
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: xhesika toska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Babai
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur t...
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: Ereza Merovci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshmoret
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre. Shumica nga ne sot jemi g...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund ta arrijnë! -Kur nisa punën time drejt këtij labirinti të panjohur,të pazbuluar, mendova se do të pengohesha me gurin më të vogël. Kësaj vajze...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: genti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endraa
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...




Komentet e fundit!

Emri: tea @233
Email: precisidorela@gmail.com
Komenti: bravo nje pune e shkelqyer

Emri: Ejub
Email: sedi@gmail.com
Komenti:

Emri: kar
Email: kar@yahoo.com
Komenti: ja ke fut kot

Emri: alisa
Email: AlisaSylejmanii537@gmail.com
Komenti: Pershendetje Si jeni Mua me pelqeu shum ky emision Dhe dua qe te regjistrohem

Emri: arseld vera
Email: arsenvera23@outlook.com
Komenti: vjeshta po bien gjethet nje dite me shi ne dolem ne qytetin dhe, rruga, ishte mbluar me gjethe.

Emri: medina
Email: median.rrustemii1@gmail.com
Komenti: Shum bukur te lumt

Emri: medina
Email: median.rrustemii1@gmail.com
Komenti: Shum bukur te lumt

Emri: Gerta
Email: afizezeneli198902@icloud.com
Komenti: Kjo stun eshte shumë e bukur mua me pelqen shume

Emri: aziz
Email: shima_xixi@hotmail.com
Komenti: E paske dhi se paske kallxu me sa fillon vjeshta oj lop

Emri: samir
Email: samir@hotmail.com
Komenti: Bravo


Emri: urata
Email: urata-uroni@hotmail.com
Komenti: Shum shum shum shum shum shum shum shum cool cool cool

Emri: merisa
Email: merisa joni@hotmail.com
Komenti: Perfekt esht kjo ese i lumt ata qe e kan shkruar

Emri: urata
Email: urata-uroni@hotmail.com
Komenti: Eshte shume e mir kjo ese keshtu qe edhe une do ta shkruaj kete ese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com