Data e postimit: 2017-11-09 19:17:13
Lexime: 17726
Adoleshenca
Autori: Pakora
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Shkolla: x
Klasa: 9B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo moshë njihet ndryshe si një periudhë stresi dhe paniku sepse nuk e di kush je dhe çfarë do të bësh me jetën tënde. Është periudha kur çdokush përpiqet të krijojë identitetin e tij.
Janë bërë shumë studime për sjelljet e adoleshentëve dhe për mënyrën se si mendojnë apo e shikojnë botën ata. Por në fund të fundit adoleshenca është thjesht një moshë. Pra, unë si një vajzë 14-vjeçare them me plot gojën se statistikat, mënyrat sesi studiuesit udhëzojnë prindërit që të sillen me fëmijët apo dhe studimet e bëra, shumicën e kohës rezultojnë të pavlefshme. Unë personalisht nuk do të doja që prindërit e mi të silleshin me mua sipas një libri, teksti apo trajnimi të bërë, sepse nëse unë do hapem me ta dhe do t’u tregoj për ditën time apo diçka tjetër që më shqetëson do të doja që dhe ata të bënin të njëjtën gjë me mua. Një individ në moshën time dëshiron të kuptohet, dëgjohet dhe të kuptojë që të tjerët kanë besim tek ai dhe e vlerësojnë atë.
Kush jam unë? Është një ndër pyetjet që i mundojnë të gjithë adoleshentët ashtu sikuse dhe mua. Unë jam një vajzë 14-vjeçare e cila përpiqet të balancojë jetën e saj sociale me pergjegjësitë dhe detyrat. Jap maksimumin tim që të mbajë rezultatet e larta në mësime dhe arritje të tjera. Por, pavarësisht mundit tim të tjerët vazhdojnë të presin akoma më shumë nga unë dhe, kur ndonjëherë i zhgënjej, ata më lëndojnë pa e kuptuar. Besoj se kështu ndihen dhe adoleshentët e tjerë. Disa vazhdojnë të përpiqen dhe të ecin përpara, disa të tjerë bëhen të varur nga mendimi i të tjerëve, ndërsa të tjerë rebelohen dhe fillojnë të përballojnë situata në mënyra agresive apo ofenduese.
Pavarësisht gjithë gjërave të përmendura më sipër, adoleshenca është një moshë shumë e bukur. Është mosha kur mund të ëndërrojmë dhe të besojmë që çdo ëndërr do të bëhet realitet. Gjatë kësaj periudhe ne zbulojmë dëshirat, aftësitë dhe mundësitë tona. Ndonjëherë zhgënjehemi sepse aftësitë tona kundërshtojnë dëshirat. Sidoqoftë, me kalimin e kohës dhe me njohjen e vetes arrijmë të shikojmë shumë aftësi të bukura te vetja dhe fillojmë të thurim ëndërra dhe të bëjmë plane për të ardhmen. Fillojmë të ngjisim shkallët e para që do të përcaktojnë rolin tonë në shoqëri dhe të ardhmen tonë. Kushdo dëshiron me gjithë zemër që të bëhet dikush në të ardhmen, dikush që të tjerët e shoghin si idhull ose dikush mendimi i të cilit vlerësohet.
Adoleshenca është mosha kur truri shpërthen me ide, nga më të bukurat deri te më absurdet. Është mosha kur mund të harrosh çdo gjë dhe të qeshësh me zë të lartë moskokëçarëse për mendimin që të tjerët kanë për ty, sepse po kënaqesh, sepse po bën atë që do. Kur je mes miqve që vërtet janë të vyer për ty nuk të intereson më se si dukesh, a të shkojnë rrobat apo a i ke flokët në rregull. Nuk të intereson nëse ajo vajza/çuni i bukur në anë të rrugës po mendon diçka negative për ty. E njëjta gjë ndodh kur arrin diçka që e dëshiroje me të vërtëtë. Kur fiton një konkurs, kur vlerësohesh për një punë që ke harxhuar kohë dhe djersë për ta kryer apo kur thjesht kupton që çdo gjë që po bën ia vlen.
Kjo moshë nuk është thjeshtë një periudhë stresi dhe paniku, siç thonë studimet e bëra, është shumë më shumë se aq. Sepse një adoleshent është një gonxhe e cila çel gjethe pas gjetheje, disa rriten dhe zbukurohen, disa vyshken dhe thahen, por në fund shohim një lule të bukur. Asnjë lule nuk është e njëjtë. disa kanë erë të mirë, disa kane formë të bukur dhe disa të tjera kanë ngjyrë tërheqëse. Secila u rrit në kushte të ndryshme, por në fund lulëzoi, pavarësisht çdo gjëje. Sepse çdokush është i bukur dhe i veçantë në mënyrën e vetë.
Si përfundim dua të them që vetë fakti që adoleshenca trajtohet si diçka e jashtëzakonshme apo e mbushur me probleme i bën adoleshentët që të besojnë që kanë kaq shumë probleme dhe që askush nuk mund t’i kuptojë. Adoleshenca është thjesht një moshë, sic është fëmijëria, sic janë të 30-etat etj. Vërtet kjo është koha kur ne mund të rrezikojmë dhe ëndërrojmë pa frikë, kështu që përse duhet ta mbushim veten me negativitet dhe me probleme të cilat nuk mund të quhen probleme të mirëfillta. Jam plotësisht e bindur se asnjëri prej nesh nuk do të dëshironte që në një të ardhme të kthente kokën pas dhe të mendonte ‘sikur…’ për çdo gjë. Në fund të fundit, në vrullin e adoleshencës nuk ka rëndesi objekti i emocionit, por vetë emocioni.

Vepra te ngjashme
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: v.B · Lloji: Ese argumentuese · Tema: text
MEsuesi...nje person shume i dashur per femijet...ai qe veshtire harrohet.Qe ne klasen e pare dhe derisa mbarojme shkollen ai kujdeset dhe eshte aty per ne,per te na ndihmuar,sqaruar,kuptuar, e shpjeguar.Mesuesi eshte si prind i dyte per kedo qe ia di vle...
Autori: Xhesi Boci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA... Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...




Komentet e fundit!

Emri: ai djali
Email: reisejati@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: eri
Email: eligjatana123@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com