Data e postimit: 2017-09-23 15:10:32
Lexime: 19987
Jeta ime
Autori: Arsim
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Shkolla: SHMKM "Nikolla Shtejn"
Klasa: Viti IV-9
Qyteti: Tetove
E-mail: Email eshte i fshehur!


Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë.
Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme nje genjeshter te embel se sa nje realitet te hidhur.
Kjo jete mendoj se eshte nje lufte e hapur ne mes njeriut dhe kohes mendoj se ketu qendron ceshtja te jesh apo te mos jeshe.
E koha eshte armiku me i perbetuar i njeriut ,ajo cdo dite na vjedh nje pjes te jetes e sikur nuk mjafton me kete mundohet te na injoroj se kemi egzistuar ndonjehere ne kete jete.
Une mendoj se njeriu eshte nje udhetar i humbur ne kete bot te madhe po misioni yne eshte ta jetojme jeten ne menyre njerzore sepse ne kur lindem te gjith gezoheshin qeshnin per lindjen tone ndersa ne qanim ,pra jeto jeten qe kur te vdesesh ti te qeshesh ndersa te tjeret te qajn per ty .
Nje thenje thote :"Jeta eshte si nje ylber shum ngjyresh qe di ta pushtoj tere boten por edhe te zhduket pas resh te zymta ".
Femijet nuk deshirojne asgje tjeter pervec se te riten te jen te medhenje ndersa kur ritemi deshirojme te behemi femije.
Edhe un si femij deshiroja te ritem por mesueset na thonin:"Shfrytezonja kohen sepse kalon shpejt dhe nuk mund ta verni se si do te kaloj por ju do te riteni "njerzit thone jeto jeten sikur te jet dita e fundit.
Deshiroja te jem i ritur dhe tani jam por cfare eshte qe une deshiroj qe perseri te jem femij them me vete qenkam zhgenjyer.
Prandaj xhdoher me kujtohen fjalet e arsimtareve qe na keshillonin por ne nuk i kuptonim sikur ato te flisnin nje gjuhe kryesisht ndryshe nga ne por jo ne ishim ato qe nuk kuptonim .
Nje here profesori e pyet nxenesen :cfar deshiron me shum ne jete?
Nxensja i pergjigjet :te jem e lumtur profesor !!profesori reagon ashper me duket se nuk e kuptuat pyetjen ?! Nxenesja:jo profesor ndoshta ju se dini cesht jeta .
Prandaj e perfundoj me nje thenje filozofesh ku thote :" Jeta eshte nje piano dhe ti je aj pianisti i saj , keshtu e perpiqu te krijosh melodin me te bukur te jetes tende ".

Vepra te ngjashme
Autori: Griselda Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi ne qytetin e Vlores
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me klasen time ne mengjes per te shkuar drejt e ne Vlore. Kaluam aq bukur sa nuk ka. Une me shoqen time te ngushte Linden u obsesionuam nga pamja. U zbavitem ...
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: PaolaGjoka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Shpirti na kerkon qe te mbesim perhere femije , te vrapojme mes botes pa probleme , por a eshte e mundur kjo t zgjasi ne perjetesi?Jeta na zgjat krahet duke na perqafuar ne nje horizont te pafundem dijesh , mashtrimesh , te qeshura e te qara . Na mbyll n...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: klasa jemm · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati im >>>>>>
zogjt po na zgjojn hajde qohuni po thojn Se pranvera erdh lule duhet me mbledh oh sa te dua ty o fshti im si ty s ka askund ty te duam shum e shum
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...




Komentet e fundit!

Emri: Antigona tuci
Email: Gonxhetuci@gmail.com
Komenti: 😍😍😍😍

Emri: hana
Email: HANNAAHHHHt@hotmail.com
Komenti: hallall t koft

Emri: ermonela
Email: eraaaa_zemratt@hotmail.com
Komenti: BRAVOOOO!!!!!!

Emri: anonim
Email: salihigersa@gmail.com
Komenti: wow

Emri: Gjejson meshi
Email: doni@aliaj.com
Komenti: Hahhahaah



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com