Data e postimit: 2017-06-06 15:58:43
Lexime: 3414
pranvera ime
Autori: ela
Lloji: Hartim
Tema: po vjen pranvera
Shkolla: 28 nentori
Klasa: 6b
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndonje arsue te vecante. Jeta e tyre e fjetur u zgjua. Vijne dallendyshet dhe duket sikur perqafohen me qiellin.Kjo stine stine sjell shprese,hare,ekstaze. bari shkelqen nga piklat e margaritareve te veses pranverore. Kjo eshte jeta e re me emrin pranvere

Vepra te ngjashme
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: MEGI DOMI · Lloji: Hartim · Tema: VELLAI IM
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...




Komentet e fundit!

Emri: Sdhjgddryy
Email: pippi@yahoo.com
Komenti: nje hartim shume i bukur ne cdo aspekt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com