Data e postimit: 2017-05-30 18:25:53
Lexime: 4169
ARIU DHE DHELPRA
Autori: ORIADO
Lloji: Fabul
Tema: ARIU DHE DHELPRA
Shkolla: KOLONJE
Klasa: VII
Qyteti: kolonje,lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


ARIU E DHELPRA

" E pandehur, te kane pare
drejt kotecit duke ngare
nje kerriç e nje gomar.
me nje fjale , dy deshmitare...
Ç'ke te thuash me ne fund?"
dhe ariu putren tund.

"S'e mohoj , eshte e vertete
qe me pane ata dy vete.
Mirepo une , ne me latë,
do te sillja ne gjykate
nja dyqind qe s'me kane pare...
Apo jo , zoti gjyqtar? "

Vepra te ngjashme
Autori: Willi gam · Lloji: Fabul · Tema: Gjeli i zgjuar
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres? Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe korbi
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente. -Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet...
Autori: hahahah · Lloji: Fabul · Tema: filozofike
Neser luan Real madrid Nuk e di a fiton
Autori: sejhan shaban · Lloji: Fabul · Tema: edhe kafsha me e vogel te ndihmon
nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por luani sbesoi dhe i tha miut paskam bere gabim qe sbesova sepse me te vertete cdo kafshe e vogel te ndihmon
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: dritana · Lloji: Fabul · Tema: kafshet
Nje dite te bukur gjarperi,miu dhe shqiponjadalin se bashku ne nje fushe.Ata i kishte marre uria dhe po kerkonin ushqim: -SHqiponje ti meqe ke krahe dhe fluturon shko dhe na gjej ca ushqim,-tha gjarperi.Shqiponja iku dhe po kerkonte ushqim.Gjarperi nuk d...
Autori: eni · Lloji: Fabul · Tema: shkruaj nje fabul
Dhelpra një ditë gushti pa nje bistak rrushi, iu duk i pjekur mirë, me erë, ëmbëlsirë. Dhe nuk priti shumë filloi t'kacavirrej me thonj e me duar, pastaj, pushoi pak, vështroi nga rrushi dhe tha e menduar: “Po dhelprat s'hanë rrush mor...
Autori: aleksandra · Lloji: Fabul · Tema: Ujku dhe Lejleku
Ujku thone ne vend tene nuke nginjet duke ngrene nje ujk vetem e pa miq hengri shume sa desh vdiq nje dite i mbeti nje ashte ne gryk e smund ta nxirr jashte therrit bertit ne nje brek ullerinte tundte vendte e degjoi nje lejlek per ujkun i erdh...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: "Sindi Lsku" · Lloji: Fabul · Tema: Flasim per njeriun...
~Njeriu~ Beso boten e ke ne dore, Beso zemren tende, Beso zemergjersine tende, ...
Autori: ela · Lloji: Fabul · Tema: menquria e korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com