Data e postimit: 2017-05-23 15:30:02
Lexime: 26133
ese
Autori: FJ
Lloji: Ese argumentuese
Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
Shkolla: themistokli germenji
Klasa: 11b
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si nje vlere per njerezimin.
Te dhenat e shumta kane treguar se zhvillimi i teknologjise ka pershpejtuar me teper kohezgjatjen e nje veprimi:keshtu qe n.q.s do te dergonim nje leter dikur me sherbimin postar,kjo do te kishte nje periudhe me te gjate kohore sesa n.q.s do ta shkruanim letren me e-mail.Dhe raste te tilla ka plot.Por kjo nuk lidhet vetem ne kete drejtim.Zhvillimi i teknologjise ka sjelle edhe perhapjen e nje larmishmerie objektesh si kompjuteri,celular,tabletat etj,te cilat ua kane lehtesuar me teper punen njerezve.
Nga ana tjeter teknologjia ka krijuar nje lloj varesie patogjenike me individet.Kjo ka sjelle qe ata te mos kalojne shume kohe me shoqerine,te kene probleme te ndryshme etj,dhe per keto fakte teknologjia eshte vleresuar nga nje pjese e personave si pasoje negative.
Megjithate studimet e fundit kane treguar se personat qe punojne dhe shfrytezojne zhvillimin e teknologjise kane nje memorje mjaft te pasur me informacione nga fusha te ndryshme si dhe kane nje kulture e cila spikat ne shoqeri.Gjithashtu ia vlen te theksohet se perdorimi i teknologjise neper shkolla ka sjelle nje nivel te larte te standartit te oreve mesimore,nxenesit kane nje rritje ne notat e tyre dhe mesuesit kane nje lehtesim ne procesin e te shpjeguarit.
Per te gjitha keto teknologjia eshte nje nga dritaret e medha e cila i ka hapur rruge shoqerise te ece nr hapat e nje zhvillimi te pasosur te saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prejardhja ime
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ...
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe vdekja
Jeta dhe Vdekja janё dy anёt e sё njёjtёs monedhё dhe dy momente tё njё loje tё pambaruar qё pёrsёrit momentet e saj, duke prodhuar ato qё njerёzit quajnё rrethe. E gjtihё natyra luan me rrethe: nata dhe dita, dielli dhe hёna, vera dhe d...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: kresti daoti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e ardhmja
E ardhmja eshte nje bote ku e shkuara eshte mbyllur ku e tashmja po qendeon dhe e ardhmja kerkon te dali.E shoh te ardhmen time tek shpetoj jeten e dikujt duke i falur shpirtin se mendja harron dhe zemra vjen nje dite dhe ndalet.Eshoh te ardhmen time ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...




Komentet e fundit!

Emri: Edona
Email: Z.sherifi@icloud.com
Komenti: Edona

Emri: winn
Email: alb32@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com