Data e postimit: 2017-05-15 19:31:26
Lexime: 5535 |
Jeta sociale
Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
|
Shkronjën e parë
Nga ti e mësova
Këngën e parë
Nga ti e këndova.
Edukatën time
Ti Ma dhurove
Ti dua shoqet
Ti me mësove.
Vargjet më të bukura
Për ty do ti thur
Nga ti do të bëhem
Nesër një yll.
Të dua mësuese
Si ...
|
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
|
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
|
O Naim pellumb i shkruar
o artist shume i nderuar
vargjet, poezite e tua
na rrengjethen mish e thua
Bien lotet ne fytyre
dridhen duart pa pushim
se nga ti o Naim
na ka ardhur ky frymezim
Se ti ike vajte larg
por dicka na le nga pas
ato lib...
|
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
|
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
|
"Nena"
Nene e bukur
shpirti im
shume te dua
dielli im.
Je nje lule
aq e madhe
me ben mua
shume krenare.
|
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
|
Autori:
ANONIM
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës
Titulli: "Katedralja e Parisit"
Autori: Viktor Hygo
Lloji i veprës: Roman
Përmbajtja:
"Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
|
Dhimbja me ka vrar e malli shum
M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë
T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato
Momente kur sje i pergatitur taman
Spo di se çka me than a me fol
Per dikan qe sdin me respektu apo
Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
|
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
|
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
|
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
|