Data e postimit: 2017-04-07 03:12:01
Lexime: 4313
pranvera
Autori: seda
Lloji: Pershkrim
Tema: bukuria e pranveres
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 9a
Qyteti: shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon te shkelqeje e te shnerrisi.

Vepra te ngjashme
Autori: endrinahajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: E vetme prane dritares
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Suksesi më i madh ,është të jesh i sukseshëm
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Ka të qet qikjo rrugë - Një kalimtar e pyet njërin Ka të qet qikjo rrugë - Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste Po ti per ka je tu shku ....
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: LIKE NOBODY"S AROUND
Want you to cry? 'Cause you're laughing so hard tonight Playing air guitar alright We're being who we are even if they hate that Want you to shout At the top of your lungs about All our favorite songs so loud We'll be singing along even if they h...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: ida aida · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimin e mamit
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: Per librin
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e kam shok RRim dit pa merzi Libri im me meson Dhe prandaj une e dua
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Para se të këndosh vajto Para se të vajtosh këndo
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te nd...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com