Data e postimit: 2017-04-04 20:21:39
Lexime: 3470
Ikja nga kompleksi i Rozafes
Autori: Alesia
Lloji: Analize letrare
Tema: permbledhje
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Fabula e esese eshte qe logjikimi ne kete legjende jo vetem qe eshte i gabuar, sipas autorit, por edhe afer absurditetit. Fuga thote qe: 'duhet te krijohen instistucione te verteta vendimmarrjeje, se duhet te mbushin zbrazetine pushtetore me institucione te reja, te verteta. Perndrzshe, edhe ata vete (dz vellezerit e medhenj) nje dite apo nje nate, ne te ardhmen, do t'iu nenshtrohen jo vendimeve te hapura publike, por marreveshjeve te nates, qe bejne te tjeret me grate e tyre'. Pra me pak fjale nese vete individi nuk hedh hapin e pare per te qene transparent dhe i drejte e jo egoist, ai veprim qe ai do te kryej sot, ne nje menyre apo tjeter, do t'i kthehet serish ne te ardhmen.

Vepra te ngjashme
Autori: Ariolaa · Lloji: Analize letrare · Tema: Per mesuenen
Shkronjën e parë Nga ti e mësova Këngën e parë Nga ti e këndova. Edukatën time Ti Ma dhurove Ti dua shoqet Ti me mësove. Vargjet më të bukura Për ty do ti thur Nga ti do të bëhem Nesër një yll. Të dua mësuese Si ...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: sindi · Lloji: Analize letrare · Tema: media shqiptare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com