Data e postimit: 2017-03-19 21:20:51
Lexime: 23993
vjeshta
Autori: tringa
Lloji: Ese pershkruese
Tema: stina e vjeshtes
Shkolla: njazi rexhepi
Klasa: 6c
Qyteti: sllatina
E-mail: Email eshte i fshehur!


Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per dimer blejn drunje dhe i prejne.E femijet jane te pikelluar sepse nuk mund te luajne siq loznin me pare ne vere.Vjeshta eshte nje stine e ftohte por kjo nuk do te thote se stina e vjeshtes eshete e keqe edhe stina e vjeshtes eshte e mire.
KESHTU ESHTE STINA E VJESHTES...

Vepra te ngjashme
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund ta arrijnë! -Kur nisa punën time drejt këtij labirinti të panjohur,të pazbuluar, mendova se do të pengohesha me gurin më të vogël. Kësaj vajze...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: era e fuqishme
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua. Mua me dridheshin kembet e duart nga fr...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: puna
Sa do te doja Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberim ajer te paster e shum gjera te bukur zogj qe kendojn bukur dhe nga kenga e tyre e bukur lulet lulezojn eshet e sigurt se kur nje bot e bukur do te ndrysh...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Kevin · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
My very important person in my life and always has been, my grandma. She has always just been there for me, and everyone else that is in our family. Also our friend’s. She is what you could call “the rock” of our family she keeps us all up, in our t...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese pershkruese ; bushi im
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...




Komentet e fundit!

Emri: Alketa
Email: Alketadugolli@hotmail.com
Komenti: Me ka lën pershtypje te madhe

Emri: Monda
Email: Monda@hotmail.com
Komenti: Kjo ese me ka lene shume pershtypje

Emri: lea
Email: lea_@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte teper e bukurrrr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com