Data e postimit: 2012-11-17 17:31:42
Lexime: 27381
"Padrejtesia e Jetes"
Autori: Dorina. D
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Padrejtesia e Jetes
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty?
Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke.
Je shume I shqetesuar dhe I acaruar sepse do me patjeter qe ti kesh keto sende tani ne moment.
Po vepron si nje I cmendur qe nuk ka ndergjegjje. Por mos u merzit. Prinderit e tu qe jane kaq te mire dhe te kuptueshem me ty, ne kete moment jane duke te blere cfare do lloj gjeje qe ti do. Nese eshte mundur ata te blejne ty te gjithe dyqanin. Perseri, qan ske durim. Mezi pret qe te te sjellin gjerat qe ke kerkuar. Me te vertet qe tani nuk po sillesh sic duhet. Po aktron si nje bebe e perkedhelur. Pse? Mendon se kjo eshte nje sjelle e mire? Une nuk mendoj keshtu.
Mundesh te ulesh per moment, dhe te mendosh me trurin tend te zgjuar, se sa femije nuk kane nje vend qe te jetojne?
Ti jo vetem qe ke nje vend ku te jetosh, por ke nje vile te madhe dhe disa shtepi ne qytete te tjera.
Ti nuk e di se si eshte te flesh jashte, I vetem, I pambrojtur dhe ne frike se mos dicka e keqe do te te ndodhe. Eshte e tmerrshme te zgjohesh ne mengjes me trupin te gjithe te ngrire nga nata e ftohte, dhe te mos kesh mamane tende te te jape nje gote qumesht te ngrohte. Eshte e frikshme te jetosh I vetem ne kete bote mizore.
Mund ta imagjinosh veten te jetosh pa prinderit e tu? Jo, ti nuk mundesh sepse ata jane cdo gje per ty, thesari me I cmuar qe ekziston ne kete planet. Por, shume femije nuk kane prinder. Shume prej tyre jetojne neper rruge duke vuajtur ne kohe te ftohte dhe te nxehte, pa patur asnje ushqim dhe uje. Shume prej tyre jane braktisur ne shtepi femijesh. Edhe pse ata jane nen kujdesin e njerezve te specializuar, ata nuk e ndjejne dashurine e prinderve.
E ke menduar ndonjehere se sa femije vuajne nga uria? Se sa prej tyre vdesin cdo dite vetem sepse nuk kane me cfare te ushqehen?
Ti nuk e di se cfare do te thote uri. Nuk e ke degjuar asnjehere sepse ti ha gjithcka qe ti deshiron. Femijet e varfer nuk kane asnje cope buke dhe asnje shishe me uje. Ata nuk mund ti blejne sepse skane para. Keta femije perpiqen cdo dite te gjejne ushqim per te ngrene. Shume prej tyre kerkojne neper mbeturina vetem te gjejne nje cupe buke dhe ta hane. Dhe shume prej tyre flene pa provuar asgje ne gojen e tyre.
Jam e sigurt qe ti ke degjuar neper lajme se sa femije jane te denuar me vdekje, sepse jane te semure nga semundje te pakurueshme. Keta femije luftojne per jeten e tyre vetem qe te shikojne nje dite me shume me diell. Ata nuk duan llukse, por vetem nje dite te gezuar. Ndersa ti do gjera te kushtueshme qe ne realitet ti I ke, por nuk I perdor. Eshte vetem psikologjike. Ti do qe te kesh sa me shume sepse nuk di se si ti shpenzosh parate. Te lutem, mos vepro keshtu. Ti tani je I rritur, mendo me shume per kete situate. Ti po harxhon parate ne gjera qe nuk te duhen dhe qe ti I ke. Mundohu te ndihmosh te tjeret te cilet nuk kane asgje.
E di, brenda zemres tende eshte nje vend per te gjithe keta femije qe vuajne dhe kane nevoje per mbeshtetje. Nuk mendon se kjo eshte nje arsye e forte per te qare? Po, ti mendon. Ndjenjat e tua tani jane prekur.
Pse jeta eshte kaq e padrejte? Pse disa njerez kane cdo gje dhe te tjere asgje? Eshte nga fati, apo jo? Pse jeta eshte kaq e ashper dhe e komplikuar?
Une perfundimisht mendoj se nuk eshte e drejte dhe e di qe ti je dakort me mua. Jeta nuk eshte me ngjyra per cdo njeri. Disa jetojne te gezuar dhe te tjere jo. Disa jane te pasur dhe disa te varfer. Disa jane duke vdekur dhe disa jane te shendetshem.
Gjithsesi, asnje njeri nuk duhet te dorezohet. Jeta vazhdon dhe te gjithe duhet te luftojne deri ne fund ne menyre qe te kene nje jete te mire. Shqetesimet nuk duhet te ekzistojne. Prandaj jemi une dhe ti, qe te ndihmojme njerezit ne nevoje. Njerezit duhet te ndihmojne njeri-tjetrin sepse vetem keshtu do te kene nje jete te lumtur. Ne jetojne ne planetin toke I cili eshte konsideruar "Planeti I Dashurise" keshtu qe dashuria eshte gjeja e pare qe cdo njeri duhet te marre dhe te jape.

Vepra te ngjashme
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash. Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe dua...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: JENNY · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: shoku kerkon nje keshille nga ju
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E verteta eshte se ne kurre nuk mund te ngjitemi ne piedestalin qe mund te synojme.Je ne nisje te hapave te ty drejt jetes dhe ne cdo hap te saj qe do te hedhe...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...




Komentet e fundit!

Emri: Eri E+E
Email: Erijona@gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: Anduena Coku
Email: cokuanduena1@gmail.com
Komenti: İshte kot fare

Emri: Sabit
Email: sabitahmeti2@gmial.com
Komenti: Ese Shumë e ndritshme per këtë realitet qe jetojmë ne, mendoj se shum njerz duhet ta lexojn këtë ese ndoshta kjo do tju jep kahje me te mirë

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur

Emri: l
Email: l@hotmail.com
Komenti: kjo nuk eshte shpjeguese

Emri: Lirije
Email: Lirijezeqiri14@gmail.com
Komenti: Eshte e vertet.

Emri: agnesa
Email: adea@live.com
Komenti: Eshte e vertet se iu behet nje padrejtsi e madhe PSE te mos I perkrahim dhe ti mbrojm ata sepse ne jemi e ardhmja e tyre


Emri: zdazfvdbyu
Email: elvira.berat@yahoo.com
Komenti: shume e bukur.ne te vertete duhet te bejme te pamunduren qe ti ndihmojme keta femije.

Emri: jj
Email: jjj@hotmai.com
Komenti: kjo ishte dhe ne anglishtt

Emri: Saranda
Email: nushi_ila@zbavitu.net
Komenti: Shum bukur nje ese shumm e mirë.

Emri: like
Email: like@live.it
Komenti: e bukur

Emri: hghfjyuf
Email: jfjhjf@yahu.com
Komenti: kot fare

Emri: Endri
Email: endri-bardhi@shqiptar.eu
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com