Data e postimit: 2017-02-27 23:37:23
Lexime: 6231 |
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
|
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
|
une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
|
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
|
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
|
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
|
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
|
ne kete ese eshte paraqitur ndikimi i stresit sesi vepron ai tek te gjithe ne, dhe cfare semundjesh mund te sjelle nje gjendje e agravuar stresi.
|
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
|
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe.
Natyra (lat.: natura, lindje,krij...
|
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone.
Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje.
Shpesh ne edhe ...
|
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
|
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
|
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
|