Data e postimit: 2017-02-07 18:03:52
Lexime: 3606
Ënderr ti jeto
Autori: Shqipe
Lloji: Analize letrare
Tema: Ënderr ti jeto
Shkolla: Haxhi Zeka
Klasa: 12-6
Qyteti: Istog
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini se per cfarë behet fjal....do ju tregoj por njëher do fillojë me një këeshillë.Shumica nga ju tashmë e kan provuar ndjen e dashuris dhe disa nga ju janë djegur nga ky zjarrë qe të pervelon e ta shkrumon zemren.Edhe une isha e dashurar ,e doja nje person cmendurisht , e doja me krejt qienien time,e doja si askë tjeter e doja ,e doja....por pse e doja atë njeri?E doja dikë qe sdin qka është të duash dhe kjo ësht njesoj si te provosh ti japesh ushqipm nje foshnje te sapo lindur.Me thoshte te dua sikur te me thoshte jam i uritur ,nuk kishte ndjenja nganjeher me shqetsonte si ka mundsi nje qenie supreme te jet aq i ftohtë dhe pa ndjenja.Dita ditës gjerat behëshin veshtirë e më veshtirë ,stuhia po afrohej,ai vullkan qe ishte mbrenda tij një ditë shperthej dhe me tha se nuk me donte mua dhe e vetmja gjë qe e shtyri te ishte me mua ishte sepsee....oh ...si ta them ....une i ngjasoja asaj qe donte ai.Sa e thyera qe isha ,vuaja dhe dikur u bera shoqja me e ngusht e vuajtjes,ndjena dhimbje te pafund as vdekjen se kisha shpetim.Urreja mbremjet ,urreja mengjeset,urreja shoket ,urreja shoqet,urreja familjen dhe mbi të gjitha urreja librat.Një ditë vendosa ta harroj ,mora vendimin me të vështirë ne botë hoqa dorë nga ai dhe hoqa dorë nga ëndrra ime sepse ai me frymzonte dhe pa të asgjë nuk kishte kuptim.Largova nga mendja qdo dije qe kisha,i grisa te gjitha shenimet e shkolles dhe i dogja gjitha dorshkrimet e mia ,më nuk doja te kem te ardhme sepse atë ditë që ne u ndam edhe endrra ime iku bashkë më të .Viti perfundoj ishte viti i parë në gjimnaz dhe une isha një e deshtuar .Po kaloja pushimet dhe papritmas me ra një sy një liber qe ishte duke mesuar motra ime.Hapa libren diku ishte mesi i libres dhe pashë një thenje"Si mundë të thuash se ke jetuar kur nuk ke një histori për të treguar" e mbylla menjeher librin sepse ndjeja neveri nga këto thenje qe lidheshin me jeten time.Kaluan tri ditë prap ishte mengjes ,nuk mund ti hapja syt sepse kisha ndenjur zgjuar deri vonë duke menduar.Prap diqka e bardhë mi hapi sytë ,ishe mantila e motres dhe ajo ishte duke u bërë gati te shkojë ne spital sepse punonte aty.E veshte me aq krenari dhe lumturi dhe me tha me dukej se po vishem me ari dhe une fillova te qeshem ....Ne mbremje kur u kthye la mantilin tek shtrati im dhe hyri te pastrohej e shikoja me nje veshtrim te cuditshem ,me pelqente por sodja tja pranoja vetes këtë mandje vdisja nga dëshira per ta veshur ,diqka me terheqi dhe fillova ta vesh ,per derisa e vishja humba tërsisht me dukej si nje fustan i bardhë dhe unë duke vallzuar mbi lulet e parajses ,isha humbur ne mendime dhe perjetoja kënaqesin e asaj mantile .Nuk e kisha vrejtur se motra kishte dal nga banjo dhe me shikonte kur e pashë fillova ta zhveshë më tha mos e zhvesh te ka më hije se mua.Dal nga dal fillova ti rikthehem jetes ,ti kthej ndjenjat dhe ti dua gjërat përsëri,ndoshta une kam vdekur por ëndrra ime po jetonte ,ende i kisha ato njenjat e flakta qe një ditë të jem mjeke jo vetem mejke por mjeke me plot kuptimin e fjales .Nga ajo ditë kuptova se dashuri nuk quhen vetem ndjenjat ndaj gjinis së kunder ,dashuri e vërtetë është ajo qe edhe nese vdes ti ajo jeton dhe dashuri e vërtet per mua është të jem mjeke .Nuk më bëhet vonë edhe nëse vdes Ëndërr ti jeto!

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Pēr zemen
Zemra ime Zemra ime sa e smut je Tregoma dhimbjen ti ku e ke Ne spital jam shtru per ty zemer Se je smut A do te sherohesh Tër jeten me ma shpetu Veshka po thot zemer Pos më lëndose jam e shëndosh Mos më frikso Na jemi dy motra ...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume gabime
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jane mashtru S'kam mujt me fol E skom mujt me pa Nuk e di me mu qa asht tu nodh Se shume gabime kam ba Zemra jem ma spunon Syt kan flejt Shpirt...
Autori: Liza · Lloji: Analize letrare · Tema: Prometeu
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit... Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: bleta
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shume te gjate nuk mund ta kaloje nese e ka ushwimin asgje s'i mungon. Mjaltin t'ia marresh bleta nuk duron me gjilperen e saj ajo te thumbon... ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: anny · Lloji: Analize letrare · Tema: perkedhelja ma zbut shpirtin
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com