Data e postimit: 2017-01-19 16:55:36
Lexime: 3651 |
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
|
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
|
NENA ime e dashur te dua deri sate vdes. E di qe me do mua andaj pergjigje nuk pres.Kur ti buzeqesh me buzeqeshe e shendrit fytyra ime .Syte e tute te bukur ylber me shtate ngjyra
|
Jemi Nje Komb
Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
|
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
|
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?!
Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim.
Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
|
Autori:
ANONIM
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës
Titulli: "Katedralja e Parisit"
Autori: Viktor Hygo
Lloji i veprës: Roman
Përmbajtja:
"Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
|
Ndoshta cdo fjale do te ishte e paket te flisja per qenien me te dashur ne bote Nenen.Prej dites qe ne lindem ishte dora e saj qe kujdesej per ne,e ajo dore vazhdon te kujdeset per ne edhe sot pa asnje ankese.Ajo mund te kosniderohet si mrekullia e 8 ne k...
|
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
|
hahand ndm na ishte niher nje njeri i pahurreshem e dhe i fort ai qdo dit benete sleka edhe ishte ma i forti ne ter pallatin bretror nje dit e dashura e tij tha a do martohesh me mu u pergjijg gjigandii ti je shum e vogel per mu je 20 santin edhe une jam ...
|
'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali...
|
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
|
Botanistet
Shifni te voglin Fatlum
Edhe Yllken me vemendje
Msojn ne pyll botaniken
Manushaqet as burbugjet
Nuk dëshirojn drredhza te
Amla drredhza te kuqe po kërkojn
Kur qe lepur frikacaku
Bash ne atë anë kaloi vrap
E pa pik gjaku m...
|
Libri eshte shoku im me i mire .
E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme .
Do i thoja se te kam shok te ngushte .
|