Data e postimit: 2017-01-13 11:53:57
Lexime: 7804 |
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtur...
|
duajeni babin sepse ai ju mbeshtet ne cdo moment te jetes
|
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhështore.Ajo i është përshtatur vazhdimisht ndryshimeve të botës.Kjo e ka bërë njeriun pjesë të botës.Ndonëse kemi përparuar në përmasa galopant...
|
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
|
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
|
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
|
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ."
Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
|
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA
PR...
|
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
|
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
|
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
|
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
|
skenderbeu nje figure historike
|
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
|