Data e postimit: 2016-12-08 11:40:26
Lexime: 19021
Mesuesi
Autori: Brikena
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Shkolla: 7 marsi
Klasa: 8c
Qyteti: tiran
E-mail: Email eshte i fshehur!


Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit janë njerëz shumë prestigjioze në shoqëri të cilët marrin përgjegjësinë për të rritur statusin mendjen dhe standardin e jetesës së njerëzve të thjeshtë me anë të magjisë së tyre të mësimdhënies. Prindërit kanë shumë pritjeve nga mësuesit e fëmijëve të tyre. Roli i mësuesve ndryshon nga klasa në shesh lojërash dhe nga nxënës të studentit. Një mësues është shumë e rëndësishme në jetën e të gjithë ata që është menduar të jetë kryerjen e detyrave të ndryshme në jetën tonë.
Para se të vijnë në klasë, një mësues i mirë siguron synimet e tij / saj të arsimit në baza ditore. Çdo mësues ka cilësi të ndryshme të mësimdhënies studentët e tyre. Ata ndryshojnë në njohuritë e tyre, aftësitë dhe qëndrimet në mësimdhënie lëndë të veçanta. Ata përpiqen të mirën e tyre dhe të bëjë të gjitha përpjekjet për të na ndihmuar për të arritur qëllimet tona në jetë. Jeta Shkolla është konsideruar si kohën më të mirë të jetës së të gjithëve pasi kjo është koha kur të gjithë mëson gjërat themelore për jetën dhe tema të ndryshme. Të gjithë ne përcaktimin e qëllimeve tona në kohën e shkollës e cila vendos zhvillimin e kombit tonë. Secila dhe çdo student merr hapin mendjen e tyre në kohën e shkollës dhe rrit aftësitë dhe njohuritë e tyre duke marrë pjesë në aktivitetet e bashkë-kurrikulare të tilla si sportive, lojra, kuize, diskutim në grup, debate, shkruar ese, recitim fjalim, ekskursion, turne, në fushën e udhëtime dhe shumë më tepër.
Mësuesit e mirë janë edhe miqtë më të mirë të nxënësve të tyre që ndihmojnë ata për të vendosur rrugën e vërtetë në jetën e tyre. Ka shumë mësues në ndonjë shkollë apo kolegj, por vetëm një prej tyre të bëhet i preferuar i çdo studenti. Mësuesit përcaktimin e qëllimeve tona të arsimit me rolin e tyre kolektive të mësimdhënies unik dhe procesin e të nxënit. Mësuesit tanë të na motivojë për të punuar gjithmonë në harmoni. Mësuesit tanë të kuptojnë problemet e ne dhe të veprojë me ne në të dy mënyra personalisht dhe profesionalisht. Ata na mësojnë të kenë qëndrim pozitiv ndaj jetës. Një mësues i mirë është ai i cili jep vetëm nxënësit e tij / saj, por asgjë nuk e pranon jetë të tërë në vend të kësaj ai / ajo të bëhet i lumtur me suksesin e nxënësve. Një mësues i mirë është ai që ofron një model më të mirë të brezit të ardhshëm të kombit të tij / saj. Arsimi i duhur është e vetmja mënyrë për të hequr çështjet sociale, korrupsionin, etj nga populli i cili në fund të fundit të çojë në rritjen reale dhe zhvillimin e një kombi.

Vepra te ngjashme
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Libri.
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem. Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: elia cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion. Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagji...
Autori: Iris Nuri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Lojerat
Lojerat jane te rendesishme pasi ato zhvillojne imagjinaten,mendimet,aftesite fizike e mendore dhe te mesojne te perballosh humbjen e fitoren.Ato tregojne femijeve qe fitorja do gjithmone pune e seriozitet.Lojerat i njohin femijet me rregullat te cilat ja...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Une · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdhe
O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane teje sot,te isha me miqte e familjaret e mi ne keto caste.Por duhet te qendroj larg edhe pse nuk me pelqen kjo gje. MOS E HHARRONI GJUUUU...
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: Elda J. · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Titanic
Titanic... Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of life. In this case, the teachers are Jack and Rose, and also 15000 others that didn't get the chance to see Titanic's arrival in New York. Fifteen thousa...
Autori: Semi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...




Komentet e fundit!

Emri: drinela
Email: drinalamissi@gmail.com
Komenti: brVo

Emri: uuu
Email: u@gmail.com
Komenti: uau me le pa fjale shumu shume bukur

Emri: uuu
Email: u@gmail.com
Komenti: uau me le pa fjale shumu shume bukur

Emri: joel
Email: joel@gamil.com
Komenti: shummmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmm bukkkkkk kkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkurrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com