Data e postimit: 2016-05-06 21:55:25
Lexime: 96573
Miqesia
Autori: Bajame Kullafi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Miqesia
Shkolla: Arif Kuka
Klasa: 8
Qyteti: Librazhd
E-mail: Email eshte i fshehur!


Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet aspak nje mik.Por une mendoj se na nevojitet nje mik i vertete dhe them se te gjithe duhet te perpiqemi t'a kuptojme vleren e madhe te miqesise.Aristoteli ka thene''Askush nuk do te deshironte te jetonte pa miq edhe sikur te kishte te gjitha te mirat e botes.''Dhe kjo eshte shume e vertete.Ti mund te kesh gjithcka por nese nuk ke miqesine eshte e kote.Vlerat qe mbajne gjalle nje miqesi jane dashuria,besimi,respekti.Nga ana tjeter kur ti ke miq nuk ndjehesh kurre vetem por gjithmone gjen mbeshtetje tek ata.Ti mund te mendosh se mund te ecesh i vetem para pa pasur nevoje per asnje mik, por rruga pa driten e sinqerte te miqesise eshte e erret dhe e frikshme.Pra miqesia eshte kurora me e bukur e shoqerise dhe pa te ne do te jemi vetem.Prandaj,cmojeni miqesine dhe mbajeni fort ate sepse nuk besoj se ka dicka me te vlefshme ne kete bote se sa te kesh nje mik qe te ushqen cdo dite me nektarin e embel te jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: anonimja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese letersi
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo eshte fituar , per ndikimet e saj mbi jeten , mbi mendjen e njeriut gjithashtu kane folur per ato zemra qe e kane perkrahur kete lavdi. Realiteti njerezor...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...




Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: altinhebeja8@gmail.com
Komenti: shum mir me pelqen si ese

Emri: skam
Email: skam14@gmail.com
Komenti:

Emri: Melisa
Email: Arlindacana13@cloud.com
Komenti: Pa miqesi nuk ka jete

Emri: era
Email: diljanaprenga10@gmail.com
Komenti: Super

Emri: not oriada
Email: lmanushaqe97@gmail.com
Komenti: flm nk kisha ku t gjeja nj ese m shpetove

Emri: amanda
Email: amamndakondi@gmail.com
Komenti: super

Emri: ana
Email: anaanaa@gmail.com
Komenti: shume dobet

Emri: eliza haziri
Email: mirlindahaziri1@gmail.com
Komenti: shum bukur me te vertet keshtu eshte miqesia vlera qe nuk duhet humbur

Emri: ana
Email: anaanaa@gmail.com
Komenti: shume dobet

Emri: fabio
Email: fabio00@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur


Emri: Klea
Email: kejs.cira@gmail.com
Komenti: Ju lutem a mund te me ndihmoni me nje tregim Ku te flisni per nje konflikt me shoqen ose nje te afermin tuaj

Emri: Elona
Email: elona03@gmail.com
Komenti: Shum ese e bukur

Emri: egla rei <3
Email: egla.rei@gmail.com
Komenti: Super

Emri: xhenisa
Email: nisa.Mamudemaj@hotmajl.com
Komenti:

Emri: xhenisa
Email: nisa.Mamudemaj@hotmajl.com
Komenti:

Emri: pa emer
Email: paemer@gmail.com
Komenti: superr

Emri: M.E
Email: E.M@7gmail.com
Komenti: E Mir :) :) 10 meriton

Emri: sara
Email: shpetimzenuni@hotmail.com
Komenti:

Emri: klea
Email: klea07@gmail.com
Komenti: Super e bukur, dhe domethenese !!:

Emri: isabela
Email: marjeta007@live.com
Komenti: shum ese e bukur dhe domethenese


Emri: Ana
Email: anaanaa@gmail.com
Komenti: Bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com