Data e postimit: 2016-04-28 15:54:38
Lexime: 5488
femijeria
Autori: xxxxxxxx
Lloji: Pershkrim
Tema: femijeria
Shkolla: xxxxxxxxx
Klasa: 7
Qyteti: xxxxxxxxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femijeria eshte e veetmja periudhe ku njeriu shfaqet i paster,engjellor e i padjellezuar.cdo gje e mbetur prej saj eshte nje thesar shpirteror qe vlen me shume se cdo gje.

shpresoj tju pelqeje vepra ime

Vepra te ngjashme
Autori: Amina · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: valdete thaqi · Lloji: Pershkrim · Tema: trendafili i kuq
lulja ime e preferuar meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje arom shum te mir dhe n...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Durimi është shpërblim
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Djemte
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kuptimi i ri, i vertete.
Ai Sy... Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...




Komentet e fundit!

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: oooo ni dislike prej meje:

Emri: rxukm6xr
Email: xmmuzkfç@hu9ib7z7.tttt68
Komenti: so cute bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com