Data e postimit: 2016-04-09 22:53:30
Lexime: 24707
Ëndërra e sirenës...
Autori: Soena Sheshi
Lloji: Tregim
Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Shkolla: "E Kuqe"
Klasa: 7a
Qyteti: Tirane,Shqiperi
E-mail: Email eshte i fshehur!


Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ujrat e kalter te detit Mesdhe. Po kalonte nje kohe te mrekullueshme paçka se ajo ishte e vetme aty. Nuk e pengonte asgje qe te kenaqej.Ajo lundronte , kercente e hidhej perpjete. Ehhh , sa e lumtur ishte...!
Nje dite ne qiell , rete dalengadale po i lironin rrugen diellit dhe rrezeve te tij.. Nderkohe qe shiu , i perlotur , po percillej nga rrezatimi i arte i diellit.Vajza ishte shume e lumtur per motin e mire,sa asgje s'mund t'ia prishte gezimin. Filloi t'i ngjitej barkave nga pas, t'i buzeqeshte femijeve dhe i pershendeste me dore, ulej neper shkembinj e stoliste guaska ne floket e saj duke perplasur bishtin e saj perrallor me valet e qeta te detit.
Ulur ne shkemb fillonte te gershetonte e te ç'gershentonte floket e saj te mahnitshem teksa fliste me shoket e saj delfin kur kalonin ndonjehere prane per ta pershendetur, i bente rrengje peshkatareve diku gjetke qe peshkonin dhe mundohej te bente cdo gje ne menyre qe te kenaqej sa me shume.
Kur, papritur, nje dite te nxehte vere, ndodhi e keqja. Gradad e temp. po thyenin termometrat nga te nxehtit. Njerezve i binin te fiket nga vapa ne rruge, nderkohe qe Niksi nuk dukej shume e shqetesuar per kete.Nuk donte t'ia dinte me idene se aty ku ndodhej nuk do te ishte nxehte (nen uje).Por ne uje ishte ndodhia me e rende.Deti dalengadale kishte filluar te thahej nga ngrohja globale qe po ndodhte.Nuk kishte me buleza uji.Sirena e vogel tani nuk po ndihej dhe aq e lumtur , teksa frika po i vishte trupin avash-avash.Filloi te tmerrohej.Paniku u be pjese e lojes.Varka te ngelura ne mes te reres.Peshq te ngordhur nga mungesa e ujit.C'do te ndodhte me sirenen valle?
Ne nje moment Niksi ferkon syte dhe papritur kupton se e gjitha ishte nje enderr dhe pa se e kish zene gjumi ne nje shkemb anes detit.Dhe ajo me pas u zhyt ne detin e kalter te Mesdheut, tundi bishtin e saj ne shenje pershendetjeje dhe tha "Fund"...

Vepra te ngjashme
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Bilal XHaferi · Lloji: Tregim · Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve . - Kete kryengritje e udhehoq...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: Lirim Qerkini · Lloji: Tregim · Tema: Kopshti im
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra. keshtu ju tregova se si e...




Komentet e fundit!

Emri: Aurora
Email: aurora_gjonmarku@postribe.com
Komenti: sme pelqen komenti yt Marta duhet te kesh pak rrespekt:

Emri: Marta
Email: milek_sima@postribe.com
Komenti: shum i dobet dhe shum shkurt sme pelqen

Emri: marisela
Email: marisela_opsidio@postribe.com
Komenti: shum bukur ju lumt jeni me te miret e keti tregimi me pelqeu shummmm

Emri: marela
Email: marerla_opsidio@postribe.com
Komenti: Shum bukur por a nuk duhet edhe paksa imagjinata Forma e kesaj tregimi me pelqeu shum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com