Data e postimit: 2016-03-31 14:00:22
Lexime: 11785
Miqesia
Autori: Kanarina Tulla
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Miqesia
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: 9A
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me par Ela dhe fiona ishin shoqe te ngushta. Ato prentoheshin qe do te rrini se bashku por vitin qe erdhi ato u percane . Me klasen e tyre kishte ardhur nje nxenese e re dhe te gjithe deshironin qe te beheshin shoqe me te por ajo i pelqeu shoqeria me elen kur ishin per nje kohe te shkurtur ne banke . Ela dhe eni ( nxenesia e re) per jave te tera qendronin sebashku dhe fiona nuk e duronte dote kete situate . Por me gjithate ela nuk u interesua fare per te duke e braktisur . Jashte ela me enin dukeshin shoqe te ngushta por midis tyre ela num e ndinte mjaftueshem prane per ta patur shoqe te ngushta pasi i eni kishte shoqe te ngushte dike tj. Raportet me fionen sa vinin e zvogeloheshin duke u krijiar nje distance e ftohte. Ndonjehere ela u afronte me fionen dhe fiona e priste gjithmone krah hapur por kur eni u rikthene perseri ela distancohej me fionen sikur nuk kishte ndodhur asgje. Ky veprim u perserit shume here. Ela gjithmone i thoshte fiones qe ta kam shoae te ngushtr dhe gjera te tjera dhe fiona gjithome e pranonte tuke menduar se ajo me te vertete ka ndryshiar por kjo nuk ndodhi ajo perseri ishte me enin . Por ne mbarim te atij vitit shkollor ela pati nje zenke shume te madhe me enin por diten e kaluar ajo u sillte sikur nuk kishte ndodhur asgje dhe ky veprim ela nuk ia fali. Fiona e vezhgoi te gjithe ngjarjen dhe ela shkoi tek ajo dhe i kerkoi falje per te gjithe veprimin e saj dhe fiona e fali. (Ju tregova te gjithe kete ngjarje pasi doja qe mos ta benit kete gabim pasi snje shoqe e panjohur e sapo ardhur nuk eshte shoqe e vertet ne krahasim me mikeshen qe ke pasur gjithmon dhe ne cdo situate prane dhe te ka ndihmuar, pasi e di mire qeajo vajze me emrin ela isha une ) Tani po pres komentin tuaj qe a kam veprruar mire apo jo .

Vepra te ngjashme
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: AI
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dashnis Aj asht Fmi plot gjallni Po asht edhe trim plot drejtesi Aj asht i brisht , aj asht i durushem, aj asht kokfort , aj asht drit Vec me pa n'syt e t...
Autori: dewsferhytr · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ulza bukuroshja e fjetur e turizmit
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dhe ne mori mundësi ... Kjo është një mollë që ka ndaluar pa dashje për fjalë veten e Ulzës Shkopet e Grykës janë kartolina që janë duke u përp...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Melina Gjinika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Eskurson
Mesuesja organizoi nje eskursion me klasen tone ,destinacioni ishte ne pull. Sapo shkuam aty pame shume peme dhe nje rremuje te madhe ne siperfaqen e tokes .Po,po,rremuje ,sepse kishte shume drunk qe binin nga lartesite e pemeve dhe shume shkurter te ndry...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i vetes
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dh...
Autori: Orgito Kaloti · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Noizy
Noizy eshte një djalë 36-vjecare, kengetare, tekstshkrues, dhe bizesmen me origjinë Shqiptare, qe jeton ne Durrës-Shqiperi. Eshte i gjatë 1.83cm ka flokë të zi dhe sy te kaf.
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pasqyrimi i dukurive lart, ne jeten toke!
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po veshtroja perreth,por nuk po zija rehat. Levizja neper dhome,por perseri nuk po qendroja dot. Trupi im po leshonte disa buleza djerse,ku nuk mund t'i i...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Tuana Durmishi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur nÃ...




Komentet e fundit!

Emri: Zef Beka
Email: matiassula16@gmail.com
Komenti: Njeriut gjate gjithe jetes nuk i ndahen gabimet te cilat ben por ceshtje eshte qe keto gabime te mos perseriten dhe te mesosh nga to pasi nuk je vetem ti qe ke ber gabime te ketij lloji pasi dhe une kam qen ne vendin e 'Fjones'

Emri: suga girl
Email: suga.girl@hotmail.com
Komenti: okey edhe un kam dy soqe qe i dua shum dhe i pershendes joela and rapmon

Emri: sokol
Email: sokolnikolli@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: Rexhina Aurora
Email: bebu-2010@live.com
Komenti: ne fund ke vepruar shum mir pra hape syt pe se cila esht shoqa e vertet urime ♥ gjithashtu edhe un kam nj shoqe shum t ngusht qe quhet Rexhina ♥ dhe nk degjoj asnje fjal te Askujt per te ... shum deshirojn qe tna ndajn por ket gj ne nuk e lejojm ^_^



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com