Data e postimit: 2016-03-22 19:31:50
Lexime: 11997
KOHA-PAS...APO PARA...?!
Autori: Xhoana Gjana
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Shkolla: Rinia-Durres
Klasa: 9a
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te tashmen’’dhe nuk I kushtojme vemendje se si po ndertohet e ardhmja.Une nuk e dua kete,sepse e shkuara vdes nuk kthehet me,te tashmen une po e jetoj ,kujtimet e di qe do me mbesin dhe dashje padashje jeta vazhdon.Shume ndryshe.Shume veshtire.Gjerat ndodhin dite pas dite,I anashkaloj,thjesht I degjoj,nuk I shikoj,por as nuk ju kushtoj vemendje.Mos ky eshte gabimi qe dua te kthej kohen pas?!Mjaft.Mjaft me.Mjaft durova.Tanime do flas,do te bej cfare te dua.Hhh shume interesante per te qene e vertete.Keshtu kam thene gjithmone.Po cfar kam bere?!Asgje.E pra eshte e kote te thuash do te bej e do te kthej.Po por gabimet e teperta dhe faljet e shumta po me rendojne mua ne shpirt e ndergjegje,jo ty,qe me se shumti ke perfituar nga miresia ime.Te ndertosh dicka prej nje kohe te gjate ,te gjithe ta dine se sa je lodhur dhe ‘’shoqja jote e ngushte’’ vjen e ta prish si te ishte kala letre.E pabesueshme!Po perse?Ndoshta te me ulin poshte.Hahaha.Shume qesharake ,madje me vjen shume mire qe duan te me ulin poshte sepse kjo do te thote se une jam siper tyre.U tregova idiote,perseri fala.C’perfitova?Tjesht prisha nje miqesi tjeter te vertete.Epo miku qe nje dite behet armik,kurre s’te ka dashur,gjithmone te ka urryer.Sado doja t’ua perplasja ne fytyre te gjitha te palarat e tyre .Ketu qendron problemi sepse nuk di se ne cilen fytyre t’ua perplas.Vjen nje kohe kur njeriu nuk e harron kurre doren qe e ka ndihmuar nje dite por as ate qe e la kur ai kishte me shume nevoje.Me duket paksa absurde kjo’’doren qe ka ndihmuar nje dite’’.Njerezit I besojne dhe I ndihmojne njeri –tjetrit por jo aq sa per te bere gjithecka per to.Pra ka shume njerez qe te lene ne balte.Meqe shoqeri nuk kemi dhe familja nje dite nuk do te jete e afte te na ndihmoje.pasi ajo eshte lodhur duke na mesuar rrugen e drejte por ne si moskokcares kemi bere te kunderten,gjithsesi gjithmone do ta kemi mbeshtetjen e tyre.Atehere…Jemi dhe jam vetem,une dhe vetja ime,ti dhe vetja jote,askush tjeter.Jetoje jeten si te ishte dita e fundit dhe nuk do te duash me ta kthesh kohen pas. . .

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...




Komentet e fundit!

Emri: king
Email: king00@yahoo.com
Komenti: fuck

Emri: asd
Email: as_prishtina@live.com
Komenti: asdsad

Emri: ELENA
Email: elenalato2001@gmail.com
Komenti: sh e bukur me pelqeu dhe me beri pun per dicka qe po kerkoja.

Emri: nesila
Email: agjentsmaci@gmail.com
Komenti: shume e bukur bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com