Data e postimit: 2016-03-17 17:32:18
Lexime: 12477
ja pse duhet te shkoj ne gjimnaz
Autori: blerta aliraj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dija
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11b
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe do te mesoj te perballem me veshtiresi te reja.Prandaj,nene e dashur,kjo periudhe do te me sherbej mua per mire.Te vazhdosh gjimnazin eshte dicka shume e mire sepse marrim njohuri te reja dhe njohim njerez te rinj.Nese une nuk shkoj ne gjimnaz,atehere une do te mbetem mbrapa si ne shoqeri ashtu edhe ne jete,sepse shkolla eshte baza e dijes sone dhe pa shkolle ne nuk mund te bejme perpara ne jete.

Vepra te ngjashme
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: arbenita,albiona Hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet verore
Pushimet verore këtë vit për mua, ashtu edhe si vjetëve të tjera, kanë qenë pushime të bukura dhe me plot lumturi. . Unë në këtë pushim, si gjithmonë, nuk e kam lënë anash as mesimin Pushimi veror, me të vërtetë ka qenë një push...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mendimet
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here them se pa te verteten s'kemi jete .Shpesh here mendoj per vetmin .Shpesh here e shpesh here , ndonjeher them se paraja nuk te ben njeri dhe them se me e re...




Komentet e fundit!

Emri: sarahh
Email: sarahh1209@yahoo.com
Komenti: Me pëlqen tema por jo eseja :*)

Emri: blerta
Email: blerta_82@live.de
Komenti: me pelqen kjo teme

Emri: leondra
Email: leondra_9@live.de
Komenti: me pelqen shume kjo tem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com