Data e postimit: 2016-03-10 20:57:58
Lexime: 42267
kafshet shtepiake
Autori: Sirela Hoxhaj
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
Shkolla: shkolla jopublike PERLA
Klasa: 8a
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elementare. kafshet jane te afta qe tiu japin njerzve vetebesim mbi te gjitha pergjegjesi . ato gjithashtu ndihmojne ne aktivitetin tuaj fizik . duke luajtur me to ju shmangni harxhimin e kohes suaj se lire duke ndenjur. nje benefit tjeter qe ne kemi nga kafshet eshte se ato jane ne gjendje te eleminojne stresin dhe tensionin e tepert .kafshet mund te themi na sigurojn nje lloj barrriere , nje lloj imuniteti kunder baktereve . Ata njerez te cilet jane te rrethuar nga kafshet jane me pak te prirur nga alergji dhe astma. nqs je i merzitur dhe doni te shfryheni afer do te keni mikun tuaj me te mire . eshte ajo lloje krijese e cila eshte ne gjendje te ruaje sekretin tuaj ne menyren me te mire te mundshme . keto kafshe te qendrojne prane . ato qendrojne aty ne pritje sikur te merrnin barren tuaj ne supet e veta , qendrojne atye ne pritje per te marr nje buzqeshje nga ana jone. kafshet do te benin cte ishte e mundur per kete . mbajtja e kafsheve shtepiake eshte nje angazhim nga ana jone . keto nuk jane lodra qe mund te lihen pas dore . kafshet kane nevoje per perkujdesje dhe vemndjen tone cdo moment te dites . nje arsye tjeter eshte edhe arsyeja me e domosdoshme per te mbajtur nje kafshe shtepiake eshte kjo . kafshet jane me ne ne pjesen kohore me te shumte te dites . ato jane ne gjendje ne nje fare menyre te na mbrojne , te na tregojne ose te na vene ne dukje rrezikun qe ne i kanosemi me gjestet e tyre . mendoj se ka shume , shume arsye por une permenda kryesoret . shpresoj qe sipas mendimit tim prinderit ta rimendojne perseri mbajtjen e nje kafshe shtepiake . me kete gje do te bejne 2 te mira . do ti japin kesaj kafshe nje strehe te ngroht dhe mbajtja e kesaj kafshe do te sjell benefite ne jeten tuaj .

Vepra te ngjashme
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: besa-kontrat e pa shkruar e shqiptarit
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e pashkruar??
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Saide Pnishi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per bjeshken
Bjeshka e pashtrikut Bjeshka e pashtrikut Shumë po ushton Ushtrin qlirimtare Po thot ku e kom Edhe dushku i malit Shumë o përmallu Ushtria qlirimtare Me ardh këtu Komandantet me ushtri Në bjeshk komandantet Në vrri me ushtri Te...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...




Komentet e fundit!

Emri: olsi lleckollari
Email: olsilleckollari12@gmail.com
Komenti: vet presor

Emri: 1
Email: 1_23@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: hi
Email: hi@gmail.com
Komenti: SHUME BUKUR VERTET SHUME BUKUR KOT FARE

Emri: sebi
Email: sebixhetani@yahoo.com
Komenti:

Emri: sebi
Email: sebixhetani@yahoo.com
Komenti:

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: marinela
Email: marinelaabasllari@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: donika
Email: orgito-carciu@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: skarendesiemri
Email: cteduhet@idiot.com
Komenti: e bukur kjo sirela me fal qe do te te tall ne shkolle

Emri: loli
Email: deda_xhulio@yahoo.com
Komenti: Te lumte !


Emri: anonim
Email: deda_xhulio@yahoo.com
Komenti:

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: Me falni per komentin po ishte vllai😟😟

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: mire por ca fjale s'kane kuptim.po hec mo s'ka problem.haahahahh

Emri: ebebe
Email: Ebebe@hotmail.com
Komenti: Me falni per komentin po ishte vllai😟😟

Emri: ebebe
Email: Ebebe@hotmail.com
Komenti: I'm special bitches..hehehe🤘🏻🤘🏻

Emri: ebebe
Email: Ebebe@hotmail.com
Komenti: I'm special bitches..hehehe🤘🏻🤘🏻

Emri: eee
Email: eee@yaho.com
Komenti: hahahahha

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: te befsha mutin mu ne koke



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com