Data e postimit: 2016-03-06 14:18:58
Lexime: 4967 |
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
|
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
|
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
|
nene nene sa bukur tingellon.
a ka gje ne bote
me kaq bukuri,
sesa emrin nene
emer qe ke ti.
je me e mira ne bote
diell je ti per mua,
nena ime e dashur
oh sa fort te dua.
edhe kur kam dhembje
edhe kur kam gezim,
gjej mbeshtetje tek ti
...
|
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
|
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine.
Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
|
Qerim Pllana
foto
Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci
Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03
Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...
|
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
|
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
|
Ne banken e shkolles,
U ula me njehere,
Ti mesuee e dashur,
me mesove A-B-C-EN
Une jam alesja,
me meson perdite,
ti per mua je ,
si nje prind i dyte
Tani jam e vogel,
Marr dije nga ti ,
Neser kur te rritem,
do te jap dituri
Cdo v...
|
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
|
Autori:
menal shabani sejhan shabani
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
|
dy motra
te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
|
plaku i pallatit per karshi
me nje plak ka ren n dashmi
dit e nat per te mendon
pa e pare dot nuk duron
kur del plaka ne dritare
plaku i shkrete luan fare
do qe tja beje me sy
por i mbyllen qe te dy
|