Data e postimit: 2016-03-06 14:15:05
Lexime: 9583
Rendesi e lojrave
Autori: Adela
Lloji: Hartim
Tema: lojrat
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 7-te
Qyteti: shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret, ashtu si ne jete . Duke i respektuar ato , ju mesoni te respektoni neser rregullat ne pune e kudo. Loja nuk eshte shaka . Kush hyn ne loje per t'u tallur , duhet perjashtuar nga loja . Ndonese eshte imitim i menyres se jeteses se te rriturve , ajo duhet luajtur me seriozitet . Gjithnje duhet besuar se ajo qe ju po luani eshte e vertete , serioze dhe duhet cuar deri ne fund . Ka shume njerez qe nxehen kur luajne . Nese humbet ne loje , duhet ta pranosh humbjen , sepse keshtu meson se si te durosh humbjen dhe ne jete . Kur fiton ne loje , do te thote se dhe ne jete mund te fitosh , por vetem me perpjekje dhe seriozitet

Vepra te ngjashme
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mace
mace mace pis pis ce dollapi ce leviz eshte miu faqe ziu ghitha pjatat i lepiu. mire e mire dhe i fshiu me peshqir.
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: legjend martiret e kombit
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
Autori: klea tahiri · Lloji: Hartim · Tema: vellai im
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
Autori: MEGI DOMI · Lloji: Hartim · Tema: VELLAI IM
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...




Komentet e fundit!

Emri: NertilaQaushi
Email: nertilaqaushi@gmail.com
Komenti: Mire

Emri: dsfgd
Email: zsdfa@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com