Data e postimit: 2016-03-05 16:06:49
Lexime: 10724
Butrinti
Autori: Adela
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Butrinti
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 7-te
Qyteti: shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti kete fillimet e tij ne shekullin 8 para Krishtit.Per shume kohe Butrinti ishte ne duart e venecianeve,por ne shekullin e 18-te ata u larguan pasi u munden nga turqit.Ugolini nje zbulues,nxorri ne pah nje tempull nje bllok banjosh romake,nje vend pagezimi,dhe shume monumente te tjera.Midis pemeve dhe shkurreve gjendet baza e Akropolit,me muzete e vjetra fortifikuesete cilat datojne ne shekullin 6-te para Krishtit.Aty gjendet edhe nje kishe e cila eshte ndertesa me e vjeter ne Butrint,ajo daton ne gjysmen e pare te shekullit te 4-te.Nga kahu perendimor gjenden rrenojat e nje shtepie romake.Aty prane ndodhet edhe nje teater romak i cili ka akomoduar rreth 2000 njerez.Askush nuk mund ti shpetoje magjepjes nga bukuria dhe qetesia e ketij vendi,ku rrethinat natyrore plotesojne aq bukur rrenojat antike

Vepra te ngjashme
Autori: une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashueia e vertete
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dit...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: era e fuqishme
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua. Mua me dridheshin kembet e duart nga fr...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: mishel · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kujtimet
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e doja cdo cast ne ate vend , me ata njerez me ate pamje ndjeja se zemra ime cdo dite po hapej . Une gjate gjithe kohes ndryshoja gjithe ate qka perjetova ish...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com