Data e postimit: 2016-03-01 16:43:43
Lexime: 14132 |
Autori:
Semi Cela
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
|
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
|
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
|
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mes...
|
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
|
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
|
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te mi aq shum te dua e te respektoj sa se merr me mendd te duaa mesuesja ime .Sadete Islamaj
|
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem.
Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
|
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
|
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR
Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
|
Lojerat jane te rendesishme pasi ato zhvillojne imagjinaten,mendimet,aftesite fizike e mendore dhe te mesojne te perballosh humbjen e fitoren.Ato tregojne femijeve qe fitorja do gjithmone pune e seriozitet.Lojerat i njohin femijet me rregullat te cilat ja...
|
Autori:
Fabiana Gjoci
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin.
Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.
-Hen...
|
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
|
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
|