Data e postimit: 2016-02-28 16:31:06
Lexime: 17229
Krenar si nje shqiptar
Autori: Sidrit
Lloji: Analize letrare
Tema: Krenar si nje shqiptar
Shkolla: Faik konica
Klasa: Viti 2
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese dhe te gjithanshme te popullit tim. Gjithashtu shteti shqiptar edhe pse ka qen per vjet me rradhe i pushtuar, e mori pavaresine me luftera, beteja dhe nga Partizanet e guximshem si meshkuj ashtu dhe femra! Kjo me ben te ndihem krenare. Me shtohet aq shume dashuria kur degjoj apo kendoj himnin e flamurit, kur shoh flamurin e mrekullueshem me shqiponjen trime.

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkëmbinjtë
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mbetesh. U rrokullis një copë shkëmbi E ra në fushë, Urrokullis një tjetër shkëmb E ra në det. Por prapë emri nuk iu ndërrua shkëmb se...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidja po këndon Kush asht trim e kush asht djal Per me zan Saiden ne mal Safet Gashi ndodhi trim e ndodhi djal Dhe e zu Saiden ne mal Per flok po e terhe...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: drita lamallari · Lloji: Analize letrare · Tema: eneida
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike. Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Eliona Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: Viza
Vizat: Sa u gëzuan kto shqiptar qe na erdhi nje dit e mbar. ...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per vetveten
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: besnik kaci · Lloji: Analize letrare · Tema: ktheni poezine ne proze
si vajza ime e bukur nuk ka asnje kur ecen shko zi zog e mbase me zerin e saj e ngre plote harmoni i ndan floket ne mes dhe rrethas ve gershetin qe i shkelqen krejt ne zi te zez e ter mend e mall te thelle syte e saj shkelqejne si hene
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha
Koha ecën, pa e kthyer kokën pas. Mikja ime, ti mbete e dehur nën ombrellën e saj. Erëra mosbesimi fryjnë gjithkund. Lotët e mi vërshojnë si rrëkej, mbyt gjith gjallesën që gjen para. Peshën e mallit toka nuk ka fuqi ta mbajë. Dhe...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: o naim pellumb i shkruar
O Naim pellumb i shkruar o artist shume i nderuar vargjet, poezite e tua na rrengjethen mish e thua Bien lotet ne fytyre dridhen duart pa pushim se nga ti o Naim na ka ardhur ky frymezim Se ti ike vajte larg por dicka na le nga pas ato lib...




Komentet e fundit!

Emri: bffdxb
Email: fcdszx@gmail.com
Komenti:

Emri: Ashqipe
Email: aaashqipe@gmail.com
Komenti: Faleminderit sepse me ka ndihmuar shume ne shkolle

Emri: amine.gulsen
Email: admbenz1@gmail.com
Komenti: jeta esht ajo qe neva na hidhero e na lumturon por jetone jeten pa asnje pik loti se keshtu e ka shkru zoti.kr jeton te dhurojn gjemba kur te vdesesh te dhurojn lule o zot i madh. lumturia eshte e pershkruar dhe e mbyllur ne nje panoram qe nuk mund ta pershkroj por fundi per te gjith do te jete i lumtur

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: kopjac



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com