Data e postimit: 2016-02-11 20:43:42
Lexime: 16466
Mergimi shpirteror
Autori: E.C
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”

Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cfare do te thote ne fakt te mergosh shpirterisht dhe cfare ndikimi sjell kjo gje ne boten tone shpirterore?
Ekzistojne momente ne te cilat njeriu nuk e gjen me vetveten ne mjedisin qe e rrethon. Si pasoje e situatave te ndryshme, ai fillon te kuptoje qe elementet e jashtme nuk i perkasin me botes se tij te brendshme, shpirti i tij dhe shpirti i kesaj bote nuk perputhen me me njeri-tjetrin. Nje perspektive e re e te menduarit, nje zhgenjim ose lendim fatal, nje vorbull ndjenjash qe dikur merrte dhunshem kedo me vete, por qe tani eshte shnderruar ne nje rrjedhje mediokre e te vobekte kane sjelle nje gjendje shpirterore te re. Dicka ka ndryshuar dhe ajo qe me pare ishte gjithcka, tashme nuk eshte asgje. Ajo qe dikur ishte e rendesishme eshte larguar me ose pa deshire dhe ne vendin e saj eshte ulur kembekryq ndjesia e te qenit vetem, bosh. Kjo zbrazeti e brendshme ka zene rrenje te thella dhe e vetmja menyre per ta shkulur eshte shkeputja me kete bote e zevendesimi i saj me dicka te re, nje zgjidhje mjaft e nevojshme dhe e logjikshme.
Keshtu, shpirti vendos te „migroje“ drejt dickaje te re, pasi ai beson, beson me te vertete qe bota ka rezervuar dicka me te mire per te, dicka qe do ta beje te harroje qe asgje nuk ka kuptim, dicka qe do t’i sjelle paqe e pse jo, lumturi. Sa keq qe kjo shprese ne shume raste eshte e destinuar te shuhet pak nga pak. Nje shpirt i larguar nuk mund te gjeje paqe duke braktisur dicka qe me pare e ka dashur fort, sepse nje dashuri e madhe le mbrapa nje zbrazeti te madhe e si e tille, kjo e fundit mund te mbushet vetem me nje dashuri tjeter me te njejtat permasa. Situata behet pothuajse e pashprese kur kjo ndodh, e kur shpirti megjithate vazhdon te shuhet. Kujtimet e se shkuares e brejne ate cdo dite, nje ndjesi e mundshme faji per dhimbjen qe mund te kete shkaktuar per ate qe la pas e plagos pak nga pak dhe ai humb pas cdo kujtimi nje copez te vetvetes.
Mbase nuk ndodh gjithmone keshtu. Mbase njeriu pas disa kerkimesh e gjen ate qe i sjell ngushellim. E sigurt eshte ama qe kjo e fundit nuk mundet kurre te zevendesoje te meparshmen, ajo eshte plotesisht unike dhe me e keqja, e rrenjosur thelle ne kujtime.

Vepra te ngjashme
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
Autori: Ni-gers kuksioni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk di cfare me shkrujt po shnet bisha
Autori: Klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijet
Femija,qenia me e pafajshme ne bote,e cila na fal dashurine dhe lumturine me te madhe.Dhe me te vertete meritojne me te miren,meritojne gjithe boten.Buzeqeshja e embel e tyre shuan vuajtjen me te madhe.Loti i tyre duket si nje dhimbje pa mbarim.Shpirti i ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te qash...
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukseshme, te shumtuara, te bukura dhe sume te tjera fytyra qe na rrethojne. Je e palumtur, te ofendojn te bullizojn, luajnr me ndjenjat e tua. Nuk je vetem pr...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: sara prendaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Adoleshenca
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpi...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...




Komentet e fundit!

Emri: elena
Email: leona-1-1@gmail.com
Komenti: KOPJOVA NE ESE NE SHKOLLE DHE MORRA NOTEN ME TE MIRE

Emri: njeas
Email: kledisina0@gmail.com
Komenti: Qeke nga e njejta shkoll si un ishalla ste bo msim amantja se ket mund te boj dhe un rrofsh gjithsesi

Emri: enis
Email: enisi.tahiri@live.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com