Data e postimit: 2016-02-07 21:16:02
Lexime: 4903
Pranvera
Autori: Blajjdjbdjsk
Lloji: Pershkrim
Tema: Hdjnxnx
Shkolla: Hsjbsbjdn
Klasa: 7
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shperthen madherishem plot nur e mposht te ftohtin dimrore. Ne gati tre muaj dimri na shoqeroi me bukurine e tij tani ka ardhur koha te puthet e te pershendetet me ne deri ne takimin e ardhshem,dallendyshet e para erdhen e bashke me to edhe nje gezim tek ne femijet,me vjen te perqafoj natyren e te buzeqesh nga gjith kjo bukuri. Nese do kishte nje sinonim Pranvera pa dyshim qe do e quaja "Mrekulli".

Vepra te ngjashme
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: per henen
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, qesh si zane Me kryet gjithmenjane dhe faqet plot zjarr Heth driten neper gjeth Gjith harqe e shigjeta Dreth ngjyrat faqezbehta lote tunden ...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte vetja ime
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy kaf.Enderra ime eshte te behem futbollist.Ne shkolle shkoj mire dhe nxenesit i ndihmoj kur kane nevoje per ndihme.Familja ime me do shume dhe une gjithashtu ...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...




Komentet e fundit!

Emri: xxxxxx
Email: xxxxxxxxxxç@gmail.com
Komenti: nqs nuk te pelqen beje vete sabina.emini@hotmail.com .por perderisa ke frekuentuar kete faqe dmth qe sdi te besh asgje.ky shkrim eshte shume i bukur per mendimin tim por disa njerez jane pa gusto.ske cti besh botes

Emri: sabina
Email: sabina.emini@hotmail.com
Komenti: kot per mendimin tim sepse kjo mua me duhet per ne anglisht



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com