Data e postimit: 2020-01-06 12:30:42
Lexime: 2662
Gjej veten diku
Lloji: Pershkrim
Tema: E vetme prane dritares
Autori: endrinahajdini
Shkolla: Xxx
Klasa: XI
Qyteti: Gjilan
E-mail: dina-ina@hotmail.com


Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendjen. Obobo vertete pamje e bukur ketej nga dritarja , nuk jane te mbuluara me bore por as me gjelberim megjithate kane pamje te mire keto kodra e peme qe po shoh tani .Po shoh disa xixa para syve mos valle erdhen zanat hahhahah jo per pak harrova se jam e semure menzi po i hap syte ne kete dite dimri te nxehte me diell. Asnje zhurme nuk po degjoj , asnje ze bilbili , per momentin po degjoj vetem zhurmen e frymemarrjes sime .Dite pushimi per mua kjo e hena pothuajse dite palidhje , dite koti .Kam ftohte edhe pse zhurmat e zjarrit ne shtepi po degjohen , athua valle pse .Qjane valle kto mendime te pazakonta qe me kane kapluar thelle brenda vetes e po me shtrengojne .Vertete nje lidhje e paarritshme .Po e mendoja veten edhe pas 8 viteve te ardhshme , ku do e gjej veten , a do jem ajo qe e kam enderruar veten , ajo qe bente qdo dite premtime qe ti realizonte pas 8 viteve ose vetem do kerkoj ndonje justifikim qe ta ngushelloj vetveten , qfare do ndodh me vendin tim ne kete katastrofe qe po shuan rinine e femijet e sotem , qe po fik dalengadale endrrat dhe shpresat e njerezve ..
Mendoj se keto mendime kane nevoje qe te largohen , sepse disa gjere eshte mire ti leme te veprojne vete , ti hidheçi pasionit qe ne konsiderojme ndaj gjithqkaje .
Nuk mendoj se ka ndonje njeri qe ska ndonje pasion per jeten se paku te kendosh , te pikturosh , te lexosh e te zgjerosh njohurite e tua qdo dite nga pak ose pse jo edhe te shkruash vete ndonje histori
Pse jo? Qfare do humbisnim nese te gjithedo e provonin diqka te re si une ne keto mOmente edhe pse nuk eshte ndonje gje e madhe dhe e rendesishme per te tjeret por mjafton per vete .Jemi ne ata qe vendosim se kjo dite do jete koti ose e mire , jemi ne ata qe do e vendosim fatit tone qdo dite nga pak me pune dhe perkushtim .E vetmja gje qe mund ta ndryshoje boten eshte menaxhimi i kohes te gjejme qellimet dhe prioritetet tona , te gjejme balansin ndermjet Justifikimit s dhe qellimit per nje lumturi qofte sado e vogel , sepse qdo dite e javes eshte nje dite e re nje eksperience tjeter qe ja vlen ts provosh pavaresisht rrethanave.

Vepra te ngjashme
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com